Український стартап запустив продаж гаджета для пошуку викрадених авто

7 жовтня 2016, 15:37
Українська компанія вивела на ринок маяк, який не боїться глушників GPS-сигналу

Компанія "Тім Бернерс Груп" запустила пристрій "Автозакладка". Це GPS-маяк, що допомагає стежити за своїм автомобілем і шукати його в разі викрадення, пише Ain.ua.

Компанія працює на ринку вже три роки. На ідею GPS-гаджета для спостереження за своїм автомобілем їх наштовхнув запит від Coca-Cola по розробці рішення, яке б дозволяло моніторити, де знаходяться брендовані холодильники, щоб зменшити кількість крадіжок.

Відео дня

Сервіс "Автозакладка" — це GPS-маяк + додатки для iOS і Android. Маячок ховається в авто і велику частину часу проводить в сплячому режимі. Він виходить на зв'язок з додатком, щоб власник міг визначити місцезнаходження авто, певну кількість разів на добу (це настроюється через додаток). Зазвичай — це від 1 до 4 разів на добу, у такому режимі батарейка маячка розрахована на 1500 сеансів зв'язку.

Якщо ж зловмисники під час викрадення будуть використовувати глушники GPS-сигналу, маячок все одно зможе допомогти визначити, де знаходиться авто, вже після викрадення (глушники використовують, як правило, під час викрадення і переміщення автомобіля в місце "відстою").

Пристрій виробляється в Україні (комплектація і монтаж), модульна частина гаджета складається з європейських комплектуючих (GPS - GSM-модулі).

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X