Український стартап представив на Kickstarter кобуру для телефону
Одеська команда AGE вийшла на ринок зі своєю новою кобурою для телефону Phonster X. За добу проект зібрав вже 32 тисячі доларів, в шість разів більше необхідної суми, пише Ain.ua.
"Початкова ідея запуску на Kickstarter народилася з плану виходу на західні ринки, оскільки краудфандінг до того часу вже став інноваційно-модним і ефективним способом реалізації цього завдання", — розповідає СЕО проекту Phonster X Макс Гера.
Це вже четвертий проект одеситів, який зібрав необхідну суму на сервісі Kickstarter. На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, в AGE пішло близько восьми місяців. Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну.
"Нам вдалося побудувати відмінні відносини з бекерами минулого проекту, тому більша частина інновацій, введених нами у другій версії продукту, була узгоджена з ними і створена завдяки їхнім рекомендаціям. Завдяки такій стратегії із загального числа бекерів на даний момент 55% тих, хто вже робили замовлення", — говорить Гера.
Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. США займає перше місце завдяки кількості жителів, до того ж Kickstarter для них — локальний продукт.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.