Український стартап eTachki запустився в Польщі
Першим містом, де почав працювати сервіс, стала Варшава, але стартап планує працювати у всіх воєводствах до кінця року, пише ITC.
Засновники стартапу eTachki повідомили, що проект у Польщі працює за таким же принципом, як і в Україні.
Спочатку продавець проводить попередню оцінку свого авто на сайті компанії, після чого приїжджає в найближче відділення для його технічного огляду. Зробивши огляд транспортного засобу, фахівці компанії перетворюють його в цифровий лот і публікують на півгодинні закриті торги. За результатами аукціону продавцю пропонується максимальна ціна, і якщо вона його влаштовує, то угода укладається на місці.
"Почати працювати на польському ринку виявилося набагато легше, ніж на українському. Не останню роль, звичайно, зіграв досвід в Україні і високі темпи зростання компанії. Але головне те, що українців нам потрібно привчати до онлайн-аукціонів та сервісу в цілому, а ось для європейців це не новинка. Вони вже знайомі з онлайн-аукціонами і з автомобілями прощаються частіше і легше", — прокоментував співвласник і CEO eTachki Олег Скрипниченко.
Як повідомляло НВ, стартап з продажу б/у автомобілів онлайн eTachki заснували Сергій Орлов і Олег Скрипниченко, також відомі як співзасновники modnaKasta. Інвестиційна компанія TA Ventures вклала в стартап в 2016 році один мільйон доларів.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.