Український сервіс Publicfast допоможе користувачам заробляти в соцмережі Periscope
В основному сервіс буде розрахований на зарубіжних користувачів (в першу чергу в США), але в Україні він також буде представлений, пише AIN.UA. Більш того, за словами засновника Publicfast Віталія Малеца, в Україні Periscope набирає популярність досить швидко, випереджаючи за темпами розвитку Snapchat, який з'явився раніше.
Publicfast збирає найбільш активних і популярних користувачів соцмереж, які можуть написати чесний відгук про товари і послуги. Таких користувачів називають лідером думок. За час роботи платформи вона залучила до співпраці сотні лідерів думок, а також понад 70 брендів.
Взаємодія з Periscope буде відбуватися наступним чином: бренд буде замовляти кампанію у лідера думок, завдання якого в свою чергу, полягає в тому, щоб зняти бродкаст і відправити посилання у Publicfast. Платформа аналізує результати і відправляє статистику "замовнику". При цьому зміст відео не повинно бути відверто рекламного характеру.
За словами глави Publicfast з комунікацій Павла Кузнєцова, українська платформа буде першою в світі, хто спробує монетизувати Periscope. "Бренди США вже зараз хочуть працювати з Periscope, їм ніхто більше такого не пропонував. Це відкриває можливість швидко обійти конкурентів, які вже багато років працюють з іншими соцмережами ", - каже Павло.