Прощай, заправка. Зарядки для електромобілів в Україні стануть настільки ж масовим явищем, як Wi-Fi
Електромобілю не обов'язково заїжджати на АЗС, обладнану системою зарядки, щоб поповнити запас батарей. Українські експерти відзначають, що кафе і ресторани можуть скористатися цією перевагою.
Зростання кількості електрокарів вже відчувають господарі перших зарядок. Приміром, його помітили в мережі Окко, яка рік тому оснастила кілька десятків своїх АЗС зарядними станціями.
За словами Олександра Гегедиша, віце-президента Концерну Галнафтогаз, якщо на початку року нею користувалися 20-30 разів в місяць, то тепер цифра збільшилася до 100.
Проте відчутний поштовх для її розвитку можуть дати навіть не заправки, а ресторани і кафе, вважають експерти.
"Основна специфіка електрокарів в тому, що для заряду батареї їм необхідно бути підключеними до мережі мінімум годину, - говорить засновник "Тесла Клаб Україна" Назар Шимоне-Давида. - Весь цей час власник буде знаходиться в кафе або ресторані, і одною першою стравою він точно не обмежиться".

За його словами, чим якісніше буде сервіс, що надається закладом, тим вище шанси, що він зможе окупити всі витрати на надану електроенергію.
З ним згоден і сервіс-директор компанії 4Service, яка веде проекти з розвитку сервісу в різних галузях, Сергій Пашковський. "Прогресивні кафе і ресторани стрімко почали займати цю нішу, і хочуть опинитися в числі перших закладів, які будуть мати перевагу для водіїв електрокарів ", - стверджує він.
При цьому дана послуга не повинна сприйматися як привілей, вважає Шимоне-Давида.
"Ми проводимо пряму аналогію з Wi-Fi, тому що сьогодні кафе та ресторанів без доступу до мережі Інтернет практично немає, - пояснює він. - І звичайно, вже ніхто не бере за нього гроші. Зарядні пристрої для електромобілів повинні стати одним з пунктів якісного обслуговування".
Як раніше писало НВ, в минулому році в країні було продано більше 450 електромобілів. Таким чином, за 2015-й парк електромобілів в Україні збільшився до 568 примірників.