Як українська гра Legends of Signum підірвала Kickstarter

11 липня 2018, 07:02

Українська настільна гра Legends of Signum за 12 хвилин зібрала потрібну суму на Kickstarter, а за кілька днів – у 9 разів більше потрібного, $109 тис. НВ поговорило з її творцем про проект.

Legends of Signum: Battle for Vallor - це військова настільна гра, де гравцям належить будувати міста і битися один з одним за допомогою різних персонажів, заклинань і реліквій. Днями гра зібрала на краудфаундинговой платформі Kickstarter $109 тис, це приблизно в 9 разів більше, ніж спочатку запитувана сума. Спочатку необхідну суму - $12 тис. - вдалося зібрати за 12 хвилин.

Відео дня

У грі битва відбувається між двома фракціями у світі після катаклізму – Вільним містом Валлор, яке стало домівкою для багатьох рас, і глибоко релігійною Імперією Святого Грифаріма, де люди уклал альяянс з ангельськими істотами з іншого світу. У грі немає чіткого поділу на добро і зло.

Оскільки героїв багато і у кожного є унікальні бойові можливості, творці гри запевняють, що кожен геймплей виходить неповторним і оригінальним. «У Legends of Signum немає складних правил, але також немає простих рішень», - ідеться в описі проекту.

Засновники Legends of Signum – з Харкова. Команда складається з п'ятьох осіб, які придумали правила, створили бек-історії для персонажів і, власне, намалювали гру і моделей.

Творців Legends of Signum об'єднує спільне хобі – це настільні ігри, зокрема, воргейми – це коли грають солдатиками на спеціальних столах. За словами Костянтина Глєбова, засновника проекту, це вузьконаправлене хобі, але останнім часом воно активно розвивається на Заході, а у нас є відгомони.

Глєбов захоплений настільними іграми приблизно 20 років. "Поступово коло інтересів звузилося, спробували зробити з товаришами-ентузіастами кілька 3D-моделей, вдалося. Надрукували персонажів, виклали фото в соцмережах – багатьом сподобалося. Почали питати – а що, а як?", - з цього моменту вирішили прив'язати персонажів до ігрової платформи і запустити свій проект. - Схожих проектів багато, в основному – США та Західна Європа. В Україні і СНД вони якщо і виникали, то були аутсайдерами або копіями західних".

Ідея створити власний проект з'явилася у 2010-2012 роках, але мрія все відкладалася, оскільки за основними роботами, сім'єю і дітьми часу бракувало

Ідея створити власний проект з'явилася в 2010-2012 роках, але мрія все відкладалася, оскільки за основними роботами, сім'єю і дітьми часу бракувало.

Ґрунтовно за гру взялися у 2015-му. Компанія з кількох людей збиралася вечорами і у відпустках, придумувала персонажів і правила, грала, тестувала нові ідеї. Згодом хтось відпав, залишилося п'ять осіб.

За словами засновника, дуже багато часу пішло на створення бек-історій. Вони дуже затребувані у любителів воргеймів. Зараз з'являється багато фентезійних серіалів і фільмів, люди хочуть розуміти, звідки конкретний персонаж і чому він саме такий.

Насамперед ідею з грою обкатали на російській краудфаундинговій платформі Boomstarter, і зрозуміли деякі свої промахи. Зокрема, команда хотіла оптимізувати собівартість, відмовилися від моделей на користь паперових версій. Але в підсумку виявилося, що це не зовсім те, чого хотіла б аудиторія. Команда відвідала кілька ігрових заходів, і в листопаді минулого року почала підготовку до Kickstarter.

"Нам була важлива реакція людей. Одна справа показати гру тим, з ким ти постійно спілкуєшся, у тому середовищі, яке ти давно знаєш. Інша – винести її на суд тих, хто бачив багато проектів і не зацікавлений тебе хвалити або лаяти, тобто оцінюватиме об'єктивно", - говорить Глєбов.

Проект у поточному вигляді, крім ігрової наповненості, має модельну цінність. "Ми намагаємося зробити моделі цікавішими і складнішими. Це ще вужчеа спрямованість у воргеймах. Такі моделі випускають обмеженим тиражем до 100 штук, а іноді взагалі 20-30, вони цінуються як авторська робота. Тут немає ні фабрики, ні виробництва", - пояснює творець гри.

Виробництво Legends of Signum планують налагодити в Україні. Хоча, за словами Глєбова, не все так просто в нашій країні з матеріалами. Деякі речі - ігрові кістки і мати - весь світ друкує у Китаї. Але команда хотіла б, щоб український проект по-максимуму створювався в Україні.

На одному із заходів, у Москві, їм навіть запропонували продати проект і почати працювати на московську компанію

До речі, на одному із заходів, у Москві, їм навіть запропонували продати проект і почати працювати на московську компанію. "Але ми це не заради комерції затівали, тому пропозицію відхилили. Вирішили спробувати самотужки і зберегти хендмейдність", - говорить Глєбов.

Гра має вийти в листопаді 2018 року. Розмір донатів становить від $70 до $699, залежно від набору, також за $10 проект можна було підтримати на безоплатній основі. Загалом проект підтримало 432 особи.

Крім настольної гри команда планує відкрити клуб для любителів настільних ігор, вже підшукує приміщення в Харкові. Зокрема там гратимуть у Legends of Signum, там само буде розташовано штаб-квартира проекту і зону для тестування.

Читайте також: У сім'ї не без виродка: топ-5 ігор, які зганьбили своїх розробників. Блог Ігоря Нікітіна

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X