Чиста фантастика. Український стартап розробив систему передбачення майбутнього

2 листопада 2019, 14:17
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Київська команда IntelSoft зробила розумну платформу, яка визначає банківських шахраїв і незадоволених клієнтів.

Точність банківських прогнозів, за словами розробників, у деяких випадках перевищує 90%.

Прогнози такої точності спираються на хороші математичні моделі. Їх розробив співзасновник Intelsoft Андрій Матвійчук, який працює професором кафедри економіко-математичного моделювання КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Темою моделювання він займається останні 20 років.

Відео дня

Андрій Матвійчук придумав програмну платформу, яка сама будує моделі передбачувальної аналітики. Завдяки цьому компаніям уже не потрібно тримати дата-саєнтистів високої кваліфікації.

«У середньому по ринку побудова однієї моделі у дата-саєнтистів займає кілька місяців. З нашим продуктом цей час скорочується до хвилин», — каже Дмитро Ковальський, директор з маркетингу та продажу IntelSoft.

IntelSoft — це програмна платформа, яка кастомізується під задачу бізнесу. Виходить продукт, який включається в IT-інфраструктуру підприємства або налаштовується під використання через хмару. У нього свій інтерфейс, він з'єднується з внутрішніми і зовнішніми базами даних.

Всі рішення можуть бути повністю автоматизованими. Нові дані самі завантажуються в систему, вона самостійно перебудовує моделі і видає прогнозні звіти з того чи іншого завдання.

За словами Андрія Матвійчука, на одному і тому ж масиві даних моделі, побудовані продуктом IntelSoft, показують приріст ефективності в мінімум 25% — у порівнянні з моделями, побудованими кваліфікованою data science командою.

У IntelSoft 4 компанії-клієнта, які ведуть по кілька проектів. Крім BNP Paribas Group, вони працюють з Ощадбанком, Першим кредитним бюро, Світовим банком. «У нас той період, коли на підході велика кількість нових проектів — і клієнтів, і юзкейсів. Сарафанне радіо вже працює», — каже Дмитро Ковальський.

Зараз IntelSoft оформлена в Україні, але думає над релокацією. Як каже Дмитро Ковальський, в Європі — тобто, на цільовому ринку — більше довіри саме європейській компанії.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X