Бійцівський клуб. В Україні з'явиться соцмережа для спільних занять спортом

11 вересня 2017, 20:07
Творці соціальної мережі Psyball розраховують залучити кілька мільйонів користувачів, які захоплюються активним відпочинком

У середу, 13 вересня, в Києві український стартап Psyball оголосить про запуск однойменної соцмережі для спільних занять спортом, танцями та іншими видами активного відпочинку. Про це НВ розповів один із засновників Psyball і автор ідеї Сергій Якимчук.

Відео дня

Що таке Psyball

Це соціальна мережа, яка, за словами її розробників, не створює таких антисоціальних явищ, як інтернет-залежність, десоціалізація та молорухливий спосіб життя. Навпаки, Psyball призначений для того, щоби знайти тих, кому теж подобається футбол, волейбол, йога чи медитація. А також для того, щоби відразу ж знайти та зарезервувати майданчик для спільних занять.

Назва Psyball означає поєднання двох метафор: душевної (від "психе" – душа з грецької) і матеріальної субстанції ("ball" – м’яч з англійської).

Унікальна комбінація

Якимчук підкреслив, що Psyball відрізняється від існуючих широко відомих соцмереж і сервісів, які вже працюють на ринку. За його словами, такого унікального поєднання можливостей, як у нової соцмережі, не мають Facebook, Meetup, Booking.com та інші. Наприклад, є у світі сервіс для оренди готелю чи квартири. А Psyball пропонує те саме, тільки в галузі спортивної інфраструктури. У цьому є подібність до Airbnb чи Booking.com.

Meetup працює у 182 країнах, запущена у 2002 році. Допомагає долучитися до події або організувати її – для цього створені групи за інтересами (політика, книги, фільми, ігри, здоров’я, домашні тварини тощо). Psyball зосереджений саме на здоровому способі життя і робить ставку на локальний ринок.

Як і у Facebook чи Google Maps, Psyball теж покаже на карті місця, де можна провести чи відвідати якісь заходи. Однак, все в одному місці неможливо знайти у жодному із перелічених всесвітньо відомих сервісів.

Коли користувач реєструється в Psyball, він вказує коло своїх зацікавлень: вид спорту або іншої активності, вільний для цього час і місцевість (в радіусі стількох кілометрів на карті). Система це запам’ятовує і поєднує, якщо параметри співпадають.

Хто платить

Для всіх кінцевих споживачів користування соціальною мережею Psyball – безкоштовне. Якщо хтось організовує команду та хоче забронювати місце, то тоді доведеться оплатити послугу. Причому вартість буде однакова – і якщо людина прийде безпосередньо до власника якогось спортзалу, і якщо забронює через Psyball. Просто у другому випадку соцмережа отримає від партнера певну комісію.

Сплатити за "букінг" можна будь-якою банківською карткою або ж у Приват24.

Творці нової української соцмережі розраховують на те, що їх сервіс зацікавить і підприємців-початківців із галузі спорт-послуг. Наприклад, тренерів з йоги або власників футбольних полів, які здають їх в оренду.

Команда Psyball

Стартап нової соціальної мережі – це чотири засновники, які мешкають у Празі (Чехія), Мукачевому (Закарпатська область) і Києві. На різних етапах над проектом працювало до 15 осіб.

Звідки гроші?

Якщо обрахувати весь обсяг робіт, у тому числі й проведений на волонтерських засадах, то загальний обсяг інвестицій у Psyball можна оцінити у $400 тис., розповів Якимчук. За його словами, власне грошей було вкладено менше – це були кошти з родинних бюджетів чотирьох засновників Psyball.

Щоби нова соціальна мережа вийшла на самоокупність, їй потрібно приблизно ще $150 тис. Незабаром у Psyball має з’явитися мобільна аплікація, деякі нові можливості для соціалізації. Наприклад, слідкування за знайомими або ж за об’єктами – коли про них з’являтимуться якісь цікаві для конкретних користувачів анонси.

Основне джерело доходу для Psyball – комісія за замовлення якогось об’єкту спортивної інфраструктури. Користувачі можуть "забукати" корт чи футбольне поле і внести за це передоплату. Частина якої у вигляді комісії отримає Psyball. Окрім цього, соцмережа надає свою кнопку та віджет на сайт партнера.

"Ми розраховуємо, що Psyball стане для користувачів таким one-stop-shop – в одному місці люди зможуть організувати команду і "забукати" місце", - поділився своїми надіями Якимчук.

Нагадаємо, минулого тижня стало відомо про запуск нової української соцмережі Woolik, тоді як Ukrainians оголосила про своє закриття.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X