Тепер Indiegogo. Українська куртка-трансформер Riot Division продовжує марш по краудфандінговим майданчикам

7 листопада 2017, 20:12
Кияни створили високотехнологічну куртку, яка на найбільшому краудфандінговому майданчику світі зібрала вдвічі більше грошей, ніж розраховувала. А потім вони вирішили повторити успіх на Indiegogo

Українська команда Riot Division сьогодні на Indiegogo розпочала збір коштів для виробництва своєї куртки-трансформера Ultimate City Jacket. Від Kickstarter ця кампанія відрізняється тим, що вона не має кінцевої дати та визначеної суми. Її можна припинити в будь-який момент, розповів НВ маркетинг-менеджер і співвласник бренду Riot Division Андрій Титаренко.

Відео дня

Компанда Riot Division у вересні запустила на Kickstarter кампанію зі збору коштів для виробництва куртки-трансформера. Вже станом на 4 жовтня, за 30 днів до закінчення терміну, замість бажаних $20 тис. модель високотехнологічного верхнього одягу зібрала $34,9 тис. Завершилася кампанія 3 листопада з підсумком $45 тис.

Про те, чим Ultimate City Jacket "зачепив" завсідників Kickstarter, розповів НВ один з його творців Андрій Титаренко.

Куртка для туристів і спортсменів в одному флаконі

"Ми робимо наш одяг для жителів міста, але при цьому використовуємо військові, спортивні і туристичні технології", – зазначив Титаренко. За його словами, багатьом подобаються альпіністські або військові куртки. Але у міському середовищі людина в камуфляжі або безглуздо-яскравій куртці виглядає як мінімум дивно. Тому Riot Division спробувала адаптувати ці технології, помістивши їх в сучасний дизайн.

"Наш Ultimate City Jacket вирішує завдання людини, яка постійно знаходиться в умовах міського середовища, – описав цільову аудиторію Андрій Титаренко. – Це житель мегаполісу, для якого місто – це частина його екосистеми, він відчуває себе вдома не тільки в межах квартири і не обмежений офісним простором для роботи".

Куртка, зроблена з водостійкого і "дихаючого" матеріалу, легко змінює дизайн, вміщує в себе багато речей, при цьому може складатися в сумку. Її власник може простим рухом рук зменшити довжину. В Ultimate City Jacket передбачено ні багато, ні мало – 14 кишень. Зокрема, для смартфона, планшета, кредитної картки, готівки, сонячних окулярів. І всі вони закриваються водостійкими замками-блискавками.

Хто винуватець "бунту"?

Riot Division (одне зі значень слова riot – бунт) є незалежним брендом одягу. Його засновники особливо підкреслили, що за сім років існування жодного разу не залучали інвесторів. При цьому за останній рік бренд виріс у декілька разів. "Ми продаємося в Німеччині, а з цієї осені ми починаємо продаж в Гонконзі. Але будь-який новий клієнт (я маю на увазі оптовий) – це криза для нас. Криза зростання, оскільки оборотний капітал розрахований тільки на попит, який вже існує. А оскільки у нас є досвід в маркетингу і діджитал-комунікаціях, а продукти наші дійсно інноваційні не тільки для України, але і для всього світу, ми прийняли рішення використовувати платформу Kickstarter для залучення нового капіталу за рахунок краудфандінгу", - розповів Титаренко. Одночасно з цим Олегу Морозу, дизайнеру і засновнику бренду, прийшла ідея куртки трансформера з системою, яка б дозволяла змінювати довжину куртки на ходу.

Універсальна краса

На запитання про те, в чому переваги Ultimate City Jacket перед іншими наявними на ринку аналогами Андрій Титаренко відповів: "Наша куртка – це універсальний інструмент для міського жителя. При цьому ми намагаємося, щоб у ній він виглядав гарно".

Як і всі багатофункціональні речі, куртка від Riot Division має низку недоліків. У ній не походиш взимку, оскільки її творці прагнули зробити її максимально легкою. Тобто – це демісезонний верхній одяг. Вона відмінно підійде для весняної або осінньої погоди, а влітку її у вигляді сумки можна захопити з собою на випадок дощу або несподіваного похолодання.

Команда бунтарів

У команді Riot Division всього три людини. Один відповідає за дизайн і виробництво, другий – за бізнес і маркетинг і третій – за продаж. "Куртку ми створювали протягом чотирьох років, вона пережила кілька змін, перш ніж ми вирішили подати її на Kickstarter", – розповів Андрій Титаренко.

Сама підготовка проекту тривала близько чотирьох місяців і, як зазначив Титаренко, була б неможлива без допомоги команди Concepter, яка вже мала досвід створення та успішного виведення на ринок технологічних продуктів. Зокрема, Concepter зі своїм фотоспалахом для iPhone – iblazr та iblazr 2 – домоглася успіху на Kickstarter і американському ринку. Вони допомогли нам структурувати проект, порахувати бізнес-складову і зараз допомагають у просуванні.

Ринкові перспективи

На даний момент ринок технологічного одягу тільки розвивається, переконаний Андрій Титаренко. По суті, є лише кілька брендів, які створюють подібні речі.

Серед товарів-конкурентів він назвав бренди Acronym Nike ACG Stone Island Arcteryx. Він зазначив, що всі вони – "дітища" одного дизайнера, Errolson Hugh.

Маркетинг-менеджер бренду Riot Division впевнений, що в умовах постійної зміни клімату та розмиття кордонів необхідність у функціональному і при цьому гарному одязі буде тільки рости.

Протягом наступного року Riot Division має намір досягти обсягу виробництва на рівні 1 тис. курток Ultimate City Jacket. Це, впевнений Титаренко, дозволить домогтися впізнаваності бренду на американському ринку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X