Українська компанія C*trus заборонила ображеним клієнтам згадувати свою назву

23 березня 2018, 12:14

Скандал із великим продавцем електроніки набув несподіваного продовження – тепер уже Цитрус висунув претензії стороні, яка постраждала через власні помилки самої ж компанії.

Компанія Цитрус (Citrus), помітний гравець на українському ринку побутової електроніки, вчора прислала претензію одному із ображених клієнтів, Станіславу Графському, у якій висунула вимогу більше не використовувати назву підприємства і не розповсюджувати недостовірні дані про Цитрус. І взагалі – видалити всю інформацію, яка "принижує честь і гідність компанії в інтернеті та інших засобах інформації".

Відео дня

"Тепер не знаю, чи можу я тепер взагалі слово цитрус писати і купувати цитруси в магазині", - висловив своє здивування Графський. Його сестра 31 січня 2018 року здала у сервісний центр Цитруса свій iPhone 6S. Який, за словами спеціалістів компанії, не підлягав ремонту, тому його треба відправити на утилізацію в Китай.

Через півтори місяці, 14 березня, колишній власниці подзвонили невідомі і попросили надати пароль до iCloud її старого айфону. Виявилося, що смартфон вкрав один із працівників Цитрусу та продав його на чорному ринку. Потім умільці змогли його реанімувати та перепродали. І от новий користувач iPhone 6S почав вимагати пароль до iCloud. Бо без нього пристрої Apple перетворюються на непотрібні коробочки, які неможливо перепрограмувати та використовувати за прямим призначенням.

Брат постраждалої, Станіслав Графський, спочатку звернувся безпосередньо до представників Цитрусу, але безрезультатно. Згодом керівник компанії Віталій Кузнєцов виступив із заявою, в якій описав, яким чином смартфон потрапив не в ті руки. Причому він навіть не подумав вибачитися перед ображеними клієнтами. І ось учора Цитрус вирішив нанести Станіславу Графському "удар у відповідь" – надіслав вищезгадану претензію.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X