Tesla випередила Mercedes. Поки лише за кількістю підписників у Twitter

23 жовтня 2018, 09:18

Виробник електромобілів Tesla став світовим лідером серед автовиробників. Щоправда, поки лишеза кількістю підписників у сервісі мікроблогів Twitter.

У понеділок, 22 жовтня, американська марка випередила німецький бренд за популярністю в Twitter, повідомляє Insideevs.

У понеділок перевага становив кілька сотень фоловерів, а за станом на ранок вівторка, 23 жовтня, на сторінку Mercedes-Benz були підписані 3 033 350 осіб, а за оновленнями Tesla стежили 3 037 495 людей.

Відео дня

Правда, нюанс в тому, що Tesla поділяє свої акаунти по ринках і суббрендах. У Mercedes-Benz ж ще є сторінки Mercedes-AMG (@ Mercedes-AMG - 1,04 мільйона підписників), а також регіональні сторінки: Великобританія (@MercedesBenzUK - 192 000 підписників) і Італія (@MercedesBenz_IT - 138 000 підписників).

При цьому на популярність сторінки Tesla в Twitter працює і те, що вона активно взаємодіє з особистим мікроблогом засновника компанії Ілона Маска.

Примітно, що у самого бізнесмена в рази більше підписників, ніж у каліфорнійського автовиробника. На особистий мікроблог Ілона Маска підписані 23,1 мільйона осіб проти 3 з невеликим мільйонів підписників у Tesla. При цьому на сторінку SpaceX підписані майже 7,5 мільйонів акаунтів.

Правда, сам Ілон Маск виглядає блідо на тлі інших знаменитостей. Так, у чинного президента США Дональда Трампа понад 55 мільйонів підписників, а у його попередника Барака Обами - понад 103 мільйонів.

У музикантів також аудиторія в Twitter більше. За сторінкою Кеті Перрі стежать 108 мільйонів осіб, на Джастіна Бібера підписані 105 мільйонів користувачів, на Ріанну - 88,6 мільйонів осіб. Футболіст Кріштіану Роналду трохи менш популярний - у нього понад 75 мільйонів підписників.

Серед автовиробників після Tesla і Mercedes йдуть блоги Lamborghini і BMW, у яких трохи більш ніж 1,7 мільйонів читачів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X