Нова Meta Цукерберга: мільярдер виведе віртуальний світ на новий рівень — і добре на цьому заробить?

7 листопада 2021, 09:22
НВ Преміум
БЛИСК І ВТРАТИ ЦУКЕРБЕРГА: За підрахунками Financial Times, загальні рекламні втрати найбільших соціальних мереж і у першу чергу Facebook у другій половині 2021 року сягнули $10 млрд (Фото:Reuters)

БЛИСК І ВТРАТИ ЦУКЕРБЕРГА: За підрахунками Financial Times, загальні рекламні втрати найбільших соціальних мереж і у першу чергу Facebook у другій половині 2021 року сягнули $10 млрд (Фото:Reuters)

Глобальні плани Марка Цукерберга з перетворення його Facebook на метавсесвіт можуть вивести віртуальний світ людства на новий рівень, а йому самому допомогти непогано заробити.

Гучна презентація, проведена наприкінці жовтня головним виконавчим директором Facebook Марком Цукербергом, стала анонсом наполеонівських планів компанії. За його словами, Facebook, якій крім однойменної соціальної мережі-гіганта серед іншого належать популярний фотозастосунок Instagram і месенджер WhatsApp, стоїть на порозі революційних змін, кінцевою метою яких буде створення метавсесвіту, а сама компанія буде перейменована на Meta.

Відео дня

Цікаво, що презентація дістала кардинально різні оцінки. Так, прихильники Цукерберга та його дітища, вірячи в його добрі наміри, вважають, що команда Facebook вигадала дещо визначне.

Любителі фантастики взагалі та жанру кіберпанк зокрема пов’язують ідею метавсесвіту з романом Лавина, написаним американським письменником Нілом Стівенсоном. У цій книжці, що вийшла 1992 року, вперше з’явився термін метавсесвіт і було описано віртуальну реальність, яку тепер хоче використовувати Цукерберг.

Утім, є ще одне пояснення його ідеї. Так, авторитетна британська газета Financial Times буквально за кілька днів після презентації Meta опублікувала статтю, в якій ідеться про загальні рекламні втрати найбільших соціальних мереж у другій половині 2021 року внаслідок зміни політики приватності компанією Apple. За підрахунками аналітиків FT, вони становлять майже $ 10 млрд. Причому найбільше коштів втратив саме Facebook.

Величезні збитки, а також перспектива Facebook втратити ще більше дозволили скептично налаштованим експертам стверджувати, що головним мотиватором для Цукерберга у створенні метавсесвіту є прагнення відновити колишні прибутки, а ще краще їх збільшити. Адже через реорганізацію він хоче позбутися посередників у комунікації з користувачами Facebook і збором даних про їхні дії та переваги. Бо саме ця інформація дозволяє створювати таргетовану рекламу, за яку готові добряче платити рек­ламодавці.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X