Несподіване зростання. Ринок переносної електроніки збільшився на 55%

3 червня 2019, 11:20

Світові поставки пристроїв що носяться досягли 49,6 млн одиниць в першому кварталі 2019 року, що на 55,2% більше, ніж в попередньому році, при цьому третина ринку займають навушники.

Згідно з даними компанії International Data Corporation (IDC), лідером сегменту залишається Apple, яка пропонує відразу три продукти — Apple Watch, AirPods і навушники Beats.

На гаджети, які призначені для носіння на руках (розумні годинники і браслети), припала велика частина — 63,2% - поставок переносної електроніки. Однак найсильніше зростання — 135,1%, — продемонстрував сегмент навушників. Вони становили 34,6% від усіх пристроїв що носяться.

Відео дня

Xiaomi посіла друге місце багато в чому завдяки популярності свого гаджета Mi Band останнього покоління, на який припало приблизно п’ять мільйонів відвантажень. всього компанія продала 6,6 млн пристроїв, що носяться, що в 2 рази менше, ніж у Apple. Хоча китайська компанія як і раніше орієнтована на китайський ринок, в Європі і на Близькому Сході продажи теж зростають.

Huawei завершила квартал з різким зростанням своїх продажів відразу на 282,2%. Успіх компанії на ринку пристроїв що носяться безпосередньо пов’язаний з її успіхом в смартфонах, оскільки ці два продукти часто купуються разом.

«Ліквідація гнізд для навушників і більш широке використання розумних помічників як вдома, так і поза домом стали рушійними факторами зростання подібних пристроїв. Заглядаючи в майбутнє, це стане більш важливою категорією, оскільки великі виробники використовують надіті на вухо пристрої в якості точки входу в екосистему пристроїв що носяться, які доповнюють смартфон», — сказав Джітеш Убрані, дослідний менеджер IDC Mobile Device Trackers.

За прогнозами аналітичної компанії Gartner, світові поставки переносної електроніки в 2019 році перевищать 225 млн штук, збільшившись на 25,8% в порівнянні з 2018-м.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X