Нова реклама у Twitch і видалення повідомлень у WhatsApp. Головне в IT за тиждень

29 листопада 2019, 20:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Українські IT-експерти розповідають про важливі події в індустрії за минулий тиждень.

Ярослав Яковенко, CEO та співзасновник групи IT-компаній Webmate

Ярослав Яковенко
Фото: Ярослав Яковенко

1. Twitch об'єднується з хмарною платформою управління даними Oracle, щоб запропонувати рекламодавцям новий інструмент виміру. Oracle Moat — це аналітичний продукт, який вимірює аналітику уваги в реальному часі. Разом з Twitch вони анонсували інтегрований інструмент, який вимірюватиме відеооголошення SureStream на платформі Amazon.

Відео дня
Реклама SureStream досягає глядачів, у яких увімкнено блокування реклами

Неперервна реклама SureStream може тривати до 30 секунд і бути в прямому ефірі під час природних перерв у діях на різних пристроях — включно зі сторінками каналів Twitch, ігровими консолями та підключеними телевізорами. За словами Twitch, реклама SureStream, яку презентували в 2016 році, найвідоміша тим, що вона досягає глядачів, у яких увімкнено блокування реклами. Це пов’язано з тим, що, на відміну від сторонніх рекламних мереж, Twitch надає власні рекламні ролики SureSream. Оголошення SureStream також можна персоналізувати відповідно до інтересів аудиторії та уподобаннями продукту.

Інтеграція дасть можливість рекламодавцям відслідковувати можливість перегляду, час перегляду, недійсний трафік (тобто активність, яка не походить від реального користувача, наприклад, випадкові або шахрайські кліки), показники уваги й інші головні статистичні дані.

«Вимірювальна технологія Moat пропонує абсолютно новий і унікальний спосіб для брендів виміряти успіх кампанії на основі нашої провідної галузі технології SureStream», — заявила Сара Іоосс, керівник з продажу Twitch у Північній Америці. Завдяки додаванню низки нових функцій у рекламу Twitch, бренди тепер отримають краще уявлення про активну участь широкої аудиторії, яка щодня спостерігає за Twitch.

2. Згідно з останньою доповіддю Gartner «Стратегія бренду і дослідження інновацій 2019», у маркетингових інноваціях є три головні перешкоди: неприйняття ризику, обмежений талант і нездатність виміряти вплив на аудиторію. Відповдно до звіту, маркетингова галузь все ще відстає з погляду інновацій, незважаючи на те, що вона займає 16% бюджетів і є основною дисципліною. Це вказує на вимір як головну проблему для нових інновацій.

Справжні інновації — це новизна, яка виводить людей із зони комфорту

Поширена проблема, що вище керівництво компаній вимагає інновацій, але не хоче рухатися вперед. У звіті також йдеться, що багато лідерів маркетингу відчувають труднощі в пошуку відповідного таланту для інновацій. Для введення інновацій необхідно мати глибинні й широкі навички. Багато маркетологів проходять програми навчання й отримують сертифікати за допомогою онлайн-курсів, щоб отримати перевагу на ринку праці, але менеджери з найму повинні тримати баланс між наймом «таланту» і підвищенням кваліфікації наявного персоналу в залежності від стратегічних потреб компанії в галузі інновацій.

У звіті аналітичного агентства Brand Survey, опублікованому минулого місяця, було виявлено, що більше третини з майже 400 маркетологів щосили намагаються керувати брендом, і той же відсоток фахівців турбується про збереження актуальності свого бренду, тоді як 30% борються за створення привабливої концепції бренду. Це передбачає балансування погодженості бренду і необхідність реагування на індивідуальні потреби ринку.

В іншому недавньому дослідженні MuleSoft виявив, що «організації мають надавати ті можливості, які споживачі очікують або ризикують втратити». У дослідженні понад 9000 споживачів у семи країнах було виявлено, що понад 82% респондентів мають розрізнений досвід у різних країнах. Банківська справа, страхування, роздрібна торгівля, охорона здоров’я або державний сектор, тоді як майже 72% опитаних заявили, що перейдуть до іншого постачальника послуг через поганий досвід.

Сергій Куриленко, директор департаменту проектної дистрибуції MTI

Сергій Куриленко
Фото: Сергій Куриленко

1. Ситуація між Xerox і HP загострюється. Гігант Xerox вдруге зробив пропозицію про придбання, але рада директорів HP знову її відхилила. Причин кілька, по-перше, Xerox оціночною вартістю 8 млрд доларів) оцінює HP у 33 млрд доларів, що значно знижує вартість компанії, по-друге, спад доходів за останній рік у компанії Xerox на 1 млрд доларів, по-третє, згідно з їхнім прогнозом, виторг у 2020 році скоротиться ще на 18%.

Однак, ситуація ще більше ускладнилася, і Xerox має намір вдатися до радикальних заходів. Глава Джон Вісентін написав листа керівництву HP з пропозицією провести комплексну перевірку фінансового стану компанії та оцінити ризики, але керівництво HP відмовило в аудиті.

HP має намір скоротити штат на 16%

Можливо, фінансовий стан HP не в «найкращій формі», з огляду на той факт, що HP має намір скоротити штат на 16%. Компанія Xerox вирішила діяти агресивно і точково взаємодіючи з акціонерами HP безпосередньо. Вважаю, що незабаром Xerox таки доб'ється свого, бо багато інвесторів HP вже погодилися на продаж своїх акцій.

2. Panasonic продає підрозділ з виробництва напівпровідникових чипів (Panasonic Semiconductor Solutions) компанії Nuvoton Technology, яка є великим постачальником мікроконтролерів для таких гігантів, як HP, Dell, Microsoft. Причини щодо закриття бізнесу дві: перша — це розбіжність між КНР і США (частка ринку китайських товарів досить висока), і друга — це збитки. Так, згідно зі звітом за березень 2019 року, вони становили 215 млн доларів, попри те, що організація Panasonic намагалася співпрацювати з автомобільним сектором. Таким чином компанія Panasonic продовжує виконувати програму з реструктуризації бізнесу.

Назар Гриник, директор агентства мобільного маркетингу LEAD9

Назар Гриник
Фото: Назар Гриник

1. Російський мобільний оператор МТС оголосив про продаж телекомунікаційного бізнесу в Україні азербайджанській компанії ТОВ Bakcell, яка входить до міжнародної групи компаній NEQSOL Holding. У межах підписаної угоди МТС продає 100% частку в компанії за $734 млн. Зміна власника не вплине на операційну діяльність Vodafone Україна, компанія продовжить надавати послуги під брендом Vodafone і виконувати всі зобов’язання перед співробітниками, клієнтами та партнерами. СЕО NEQSOL Holding заявив, що Vodafone Україна є надійним підґрунтям для подальшого розвитку і нові власники готові інвестувати в компанію, щоб далі впроваджувати інновації та передові технології в Україні.

Рішення має скоротити бюрократичні процедури

2. Уряд України схвалив проект закону про переведення в цифровий формат трудових книжок. Таке рішення має скоротити бюрократичні процедури. Працівники не повинні будуть збирати купи довідок для підтвердження трудового стажу, в разі втрати паперової трудової книжки або розбіжностей у даних про роботу. Водночас пенсії і соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично, без зайвої бюрократії та необхідності приходити для цього в органи Пенсійного фонду. Електронна версія трудової книжки має зменшити навантаження на роботодавців і спростити пошук роботи й оформлення на роботу працівників.

3. Розробники месенджера WhatsApp почали тестувати нову функцію, яка дасть можливість автоматично видаляти повідомлення через деякий час. Опція «Видалення повідомлень» уже з’явилася в оновленій бета-версії програми для Android. Користувач може самостійно обрати період видалення повідомлень. Серед запропонованих варіантів — година, день, тиждень, місяць або рік.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X