Покарання гривнею. Ображені клієнти Цитрусу вимагають від компанії грошової компенсації

IT-індустрія

28 березня 2018, 16:16

Покарання гривнею. Ображені клієнти Цитрусу вимагають від компанії грошової компенсації

Покарання гривнею. Ображені клієнти Цитрусу вимагають від компанії грошової компенсації - фото

Щоби діло не дійшло до суду, Цитрус має грошима відшкодувати моральні збитки, переконані ображені клієнти

Розмір відшкодування, на якому наполягатимуть клієнти компанії за завдану моральну шкоду, залежатиме від готовності ритейлера співпрацювати з правоохоронцями.

Крупний продавець побутової електроніки Цитрус і Станіслав Графський із сестрою вирішили врегулювати свою суперечку без звернення до суду. Однак ображені клієнти обов’язковою умовою замирення висунули відшкодування компанією завданих моральних збитків. Розмір грошової компенсації залежатиме від того, чи передасть Цитрус слідству всю інформацію про зловмисників, від дій яких постраждали клієнти. Про це НВ повідомили правники, які виступають в інтересах Станіслава Графського.

У понеділок, 26 березня 2018 року генеральний директор Цитрусу Віталій Кузнєцов привселюдно вибачився перед постраждалими клієнтами. І запропонував повернути сестрі Графського "яблуко розбрату" – iPhone 6S, який і став причиною конфлікту. Однак постраждалі клієнти заявили, що "цього замало" і наполягли на відшкодуванні моральної шкоди. А також на тому, щоби компанія передала правоохоронцям усю інформацію внутрішнього розслідування.

Нагадаємо, 19 березня Станіслав Графський написав на своїй фейсбук-сторінці, що його сестра 31 січня 2018 року здала в Цитрус на ремонт свій iPhone 6S за програмою Абсолютний захист. Спеціалісти компанії заявили, що не зможуть відремонтувати смартфон і його треба відправити в Китай для знищення. Через півтора місяці після цього з жінкою зв’язалися невідомі з вимогою поділитися своїм паролем до iCloud. Дивним було те, що вони розпитували про доступ до акаунту, який був прописаний у телефоні-"утопленику", який нібито не підлягав ремонту.

Графський спробував спочатку з’ясувати, в чому ж річ, у Цитрусі, але йому це не вдалося. Тому він написав заяву про здирництво та шантаж в поліцію.

Компанія відреагувала на наступний день, 20 березня 2018 року. Її очільник Віталій Кузнєцов заявив, що "втопленим" iPhone 6S заволодів працівник сервісного центру і продав його на радіоринку в місті Дніпро. Там апарат відремонтували і перепродали, а новий власник знайшов контакти попередньої користувачки і почав у неї вимагати пароль від iCloud. Без нього ґаджети Apple блокуються і користуватися ними неможливо. Цитрус знайшов смартфон і запропонував повернути його колишній власниці.

Станом на сьогодні, 28 березня 2018 року, сторони не залагодили свою суперечку. Цитрус чекав звернення від адвокатів Графського, а ті – що компанія передасть необхідні слідству дані про зловмисників. Про розмір грошового відшкодування також поки що нема узгодженого рішення.


ТОП 3

Компанії/Ринки

Вчора, 10:39

thumb img
Американський інвестор купує українського розробника онлайн-казино
2176
IT-індустрія

Вчора, 09:05

thumb img
Пропало все. Соціальна мережа MySpace втратила дані користувачів за 12 років
1256
IT-індустрія

Вчора, 11:04

thumb img
Тихцем. Dropbox вводить обмеження для безкоштовних акаунтів
1237

Вибір редакції

Країни

Вчора, 21:39

thumb img
Розплата за цькування. Як колишній шкільний учитель став головним "друкованим" антисемітом Третього Рейху
Наукпоп

Вчора, 20:00

thumb img
Дочекалися. Жінка вперше отримала престижну премію з математики
Події

Вчора, 16:50

thumb img
У Києві палять магазини Roshen. Що про це відомо

Приєднуйтесь до нашого каналу в Telegram

Найцікавіші статті та добірка важливих новин щовечора

Підписатися