Падіння? Вперше в історії аудиторія Facebook в США і Канаді зменшилася

1 лютого 2018, 10:31

Щоденна активна база користувачів Facebook в США і Канаді впала в четвертому кварталі 2017 року.

Аудиторія соцмережі в кінці року скоротилася з 185 до 184 мільйонів користувачів на добу, повідомляє Recode.

Це дуже невеликий спад на ринку, на якому Facebook вже домінує. Але це також найцінніший ринок Facebook, і будь-яке зниження активності користувачів, навіть таке мале, - це серйозний сигнал.

Відео дня

У той же час, за останній квартал 2017 року Facebook заробив на рекламі на 48% більше, ніж за останні три місяці 2016 року, хоча соцмережа показує менше оголошень від рекламодавців. Зокрема, кожен користувач за квартал приніс компанії $26,76 доходу.

Крім того, кожен день до соцмережі звертаються 1,4 млрд користувачів, що на 32 млн більше показника за попередній квартал. У той же час, це найнижчий квартальний приріст щоденної аудиторії за останні два роки.

Не ясно, чому аудиторія соцмережі в США і Канаді стала менше. Але це був важкий рік для Facebook в США, оскільки соціальну мережу звинуватили в спробі вплинути на президентські вибори 2016 року. Можливо, американські користувачі незадоволені саме цим.

Раніше НВ повідомляло, що Facebook почне показувати користувачам більше місцевих новин у стрічці. Згідно з повідомленням Марка Цукерберга, з 29 січня більше місцевих новин з'являтися в стрічках користувачів Facebook в США, а протягом року така практика буде поширюватися і на інші країни.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X