Помилочка вийшла. Twitter визнав, що зливав рекламодавцям телефони користувачів

9 жовтня 2019, 11:17

Керівництво Twitter підтвердило, що компанія випадково передала особисту інформацію користувачів рекламодавцям.

Днями керівництво Twitter заявило, що номери телефонів та адреси поштових скриньок їх користувачів, які використовувалися для двофакторної аутентифікації, випадково потрапили до рук компаній-рекламодавців.

Відео дня

Повідомляється, що розробники помітили це за допомогою списку користувачів для розсилки таргетованної реклами. Дані про цих користувачів збігалися з даними про користувачів Twitter. У компанії поки не знають, як багато користувачів могло постраждати.

Схоже сталося торік з Facebook, після чого Федеральна торгова комісія оштрафувала компанію на $5 млрд.

Щоправда, на відміну від представників Facebook, які часто приховують факт використання персональних даних користувачів для реклами, керівництво Twitter відразу ж зізналося в тому, що трапилося, і вибачилося перед аудиторією.

Нагадаємо, кілька тижнів тому аккаунт керівника Twitter Джека Дорсі зламали, підмінивши його SIM-карту.

А торік компанія зізналася в тому, що зберігала паролі доступу до аккаунтів користувачів в незашифрованій формі.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X