Стало відомо, скільки втратили соцмережі після зміни правил Apple. Зрозуміло, навіщо Цукербергу метавсесвіт

Соцмережі втратили мільярди на зміні правил Apple (Фото:REUTERS/Gonzalo Fuentes/)
Дослідження The Financial Times показало, що Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube втратили близько $9,85 млрд доходу через зміни у політиці конфіденційності Apple.
Це сталося через те, що за новими правилами Apple програми повинні просити дозвіл на відстеження даних користувачів.
Політика прозорості відстеження додатків (ATT) набула чинності у квітні 2021 року.
Згідно зі звітом, Facebook втратив найбільше грошей «в абсолютному вираженні» порівняно з іншими соціальними платформами через свій величезний розмір. Тим часом, Snap «втратив відсоток від свого бізнесу», тому що його реклама в основному прив’язана до смартфонів, що має сенс для продукту, який не має настільної версії.
«Деяким платформам, які постраждали найбільше, — але особливо Facebook — доводиться відновлювати своє обладнання з нуля в результаті ATT», — сказав консультант з рекламних технологій Ерік Сеуферт. «Я вважаю, що для створення нової інфраструктури потрібно не менше року. Нові інструменти та фреймворки необхідно розробляти з нуля та ретельно тестувати, перш ніж вони будуть розгорнуті серед великої кількості користувачів».
«Нові інструменти відстеження Apple не працюють відповідно до наших очікувань, що ускладнює нам і партнерам вимірювання віддачі від рекламних кампаній на iOS», — заявила компанія Snapchat у своєму звіті.
Нова політика Apple змусить соціальні платформи та інші програми більш творчо підходити до реклами. Поки незрозуміло, чи це зосередження уваги на пристроях Android або інвестування в рекламний бізнес Apple.
За прогнозом дослідників Evercore ISI, цього фінансового року рекламний бізнес принесе компанії близько $5 млрд. Протягом наступних трьох років показник може зрости до $20 млрд.
Раніше НВ писав, що в Twitter заявили про зростання доходів від реклами, незважаючи на зміни політики конфіденційності Apple. Незважаючи на це, квартал для компанії виявився збитковим. Вся справа у позові від 2016 року.
За підсумками третього кварталу американська компанія Twitter збільшила виторг і доходи від реклами, назвавши «скромним» ефект від зміни політики конфіденційності Apple.
Виторг Twitter за підсумками кварталу зріс на 37% - до $1,28 млрд. При цьому, доходи від реклами злетіли на 41% - до $1,14 млрд. У компанії зазначили, що були готові до нововведень Apple у політиці конфіденційності iOS, які змушують розробників запитувати дозвіл на відстеження користувачів.
«Поки що рано оцінювати довгостроковий ефект від змін в iOS, але вплив цього фактора на виручку в третьому кварталі виявився слабшим, ніж очікувалося», — зазначили в компанії.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.