Стало відомо, скільки втратили соцмережі після зміни правил Apple. Зрозуміло, навіщо Цукербергу метавсесвіт

1 листопада 2021, 09:01
Соцмережі втратили мільярди на зміні правил Apple (Фото:REUTERS/Gonzalo Fuentes/)

Соцмережі втратили мільярди на зміні правил Apple (Фото:REUTERS/Gonzalo Fuentes/)

Дослідження The Financial Times показало, що Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube втратили близько $9,85 млрд доходу через зміни у політиці конфіденційності Apple.

Це сталося через те, що за новими правилами Apple програми повинні просити дозвіл на відстеження даних користувачів.

Політика прозорості відстеження додатків (ATT) набула чинності у квітні 2021 року.

Відео дня

Згідно зі звітом, Facebook втратив найбільше грошей «в абсолютному вираженні» порівняно з іншими соціальними платформами через свій величезний розмір. Тим часом, Snap «втратив відсоток від свого бізнесу», тому що його реклама в основному прив’язана до смартфонів, що має сенс для продукту, який не має настільної версії.

«Деяким платформам, які постраждали найбільше, — але особливо Facebook — доводиться відновлювати своє обладнання з нуля в результаті ATT», — сказав консультант з рекламних технологій Ерік Сеуферт. «Я вважаю, що для створення нової інфраструктури потрібно не менше року. Нові інструменти та фреймворки необхідно розробляти з нуля та ретельно тестувати, перш ніж вони будуть розгорнуті серед великої кількості користувачів».

Слухайте подкаст на цю тему

«Нові інструменти відстеження Apple не працюють відповідно до наших очікувань, що ускладнює нам і партнерам вимірювання віддачі від рекламних кампаній на iOS», — заявила компанія Snapchat у своєму звіті.

Нова політика Apple змусить соціальні платформи та інші програми більш творчо підходити до реклами. Поки незрозуміло, чи це зосередження уваги на пристроях Android або інвестування в рекламний бізнес Apple.

За прогнозом дослідників Evercore ISI, цього фінансового року рекламний бізнес принесе компанії близько $5 млрд. Протягом наступних трьох років показник може зрости до $20 млрд.

Раніше НВ писав, що в Twitter заявили про зростання доходів від реклами, незважаючи на зміни політики конфіденційності Apple. Незважаючи на це, квартал для компанії виявився збитковим. Вся справа у позові від 2016 року.

За підсумками третього кварталу американська компанія Twitter збільшила виторг і доходи від реклами, назвавши «скромним» ефект від зміни політики конфіденційності Apple.

Виторг Twitter за підсумками кварталу зріс на 37% - до $1,28 млрд. При цьому, доходи від реклами злетіли на 41% - до $1,14 млрд. У компанії зазначили, що були готові до нововведень Apple у політиці конфіденційності iOS, які змушують розробників запитувати дозвіл на відстеження користувачів.

«Поки що рано оцінювати довгостроковий ефект від змін в iOS, але вплив цього фактора на виручку в третьому кварталі виявився слабшим, ніж очікувалося», — зазначили в компанії.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X