Митниця дає добро. Nintendo, Sony і Microsoft готуються до стрибка продажів консолей

15 серпня 2019, 13:04

Заява адміністрації Трампа про те, що вона не буде вводити нові тарифи до закінчення сезону святкових покупок, є гарною новиною для виробників консолей.

За словами розробників ігрових приставок, відтермінування дає американським рітейлерам час заповнити полиці для свят, повідомляє Polygon.

Традиційно в осінній і святковий зимовий сезони виходять багато великих ігрових релізів, а виробники консолей прагнуть збільшити кількість продажів. До 15 грудня, терміну введення нових мит, рітейлери встигнуть закупити велику кількість вироблених в Китаї систем за старими цінами.

Відео дня

Торгова війна США і Китаю вибухнула в незручний для виробників консолей час - просто перед запуском нового покоління приставок. У зв'язку з цим багато компаній починають поступово переносити свої виробничі потужності в інші країни, включаючи Індію. У червні Nintendo заявила, що вивозить частину свого виробництва Switch з Китаю, зважаючи на нові тарифи.

У червні Microsoft, Sony і Nintendo опублікували спільну заяву для офісу торгового представника США, в якому описали масштаби бізнесу відеоігор і збиток, який може нанести такий тариф. Святкові розпродажі були спеціально вказані в їх заяві.

На думку компаній, нові тарифи, швидше за все, "зроблять нову ігрову консоль недоступною для багатьох американських сімей ... в цей святковий сезон". Microsoft, Sony і Nintendo також відзначили, що тарифи можуть загрожувати більш ніж 200 000 американським робочим місцям.

Фінансовий директор корпорації Sony Хірокі Тотокі також заявив, що в США можуть помітно подорожчати консолі PlayStation, якщо в Північній Америці введуть додаткові мита на китайські товари.

Раніше НВ повідомляло, що США відклали до 15 грудня введення мит на низку китайських товарів . Мита будуть підвищені з 1 вересня, але ряд товарів з нього виключать з міркувань національної безпеки, охорони здоров'я та з інших причин. Введення мит на низку товарів відкладено до 15 грудня.

"Ми робимо це для різдвяного сезону, на випадок, якщо деякі мита вплинуть на американських споживачів", - сказав президент США Дональд Трамп журналістам.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X