Наздоганяють. Samsung і Fitbit підбираються до Apple на ринку розумних годинників

28 лютого 2019, 16:23

В останній квартал 2018 року Samsung і Fitbit в чотири рази збільшили продажі своїх розумних годиників, тому частка Apple скоротилася на 15%.

Проте, американська компанія все ще залишається лідером ринку, пише The Verge .

Незважаючи на падіння частки ринку Apple, вона як і раніше продає більше розумних годинників, ніж будь-коли раніше. Поставки Apple збільшилися на 1,4 млн. одиниць в порівнянні з тим же кварталом минулого року. Всього 9,2 млн було відвантажено в 4 кварталі 2018 року, згідно з даними Strategy Analytics. Всього за рік компанія продала 22,5 млн Apple Watch.

Відео дня

Samsung став другим за величиною виробником, поставивши 2,4 мільйона пристроїв в порівнянні з 0,6 мільйона в тому ж кварталі 2017 року, а Fitbit збільшив поставки з 0,5 мільйона до 2,3 мільйона.

Замикає список лідерів Garmin, що реалізувала 3,2 млн годинників за рік і 1,1 млн - за квартал. Роком раніше показники становили 2,2 і 0,7 млн відповідно.

З ростом продажів розумних пристроїв, єдиним, хто програв, за даними Strategy Analytics є Google. Незважаючи на те, що компанія не виробляє власні розумні годинники, операційна система Wear OS повинна стати супутнім програмним забезпеченням для Android. Проте, всі найпопулярніші бренди розумних годинників продовжують використовувати своє власне програмне забезпечення.

Ходять чутки, що найближчим часом Google може розробити власні розумні годинники серії Pixel Watch, інакше вони, схоже, втратять свої позиції на ринку пристроїв що носяться.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X