Кінець стеження. Євросоюз заборонив Meta показувати рекламу на основі зібраних персональних даних

7 грудня 2022, 17:19
Компанія буде змушена запитувати дозволу на використання особистої інформації (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo)

Компанія буде змушена запитувати дозволу на використання особистої інформації (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo)

Тепер Facebook та Instagram мають просити дозволу користувачів.

Європейські регулятори заявили, що соцмережі Facebook та Instagram зможуть показувати рекламу, засновану на персональних рекомендаціях, лише за згодою користувачів. Про це повідомляє Reuters.

Відео дня

Модель таргетованої реклами в соцмережах, заснована на аналізі великої кількості даних, привернула значну увагу регулюючих органів у всьому світі.

Регулятор також поставновив, що Meta має дозволити користувачам відмовитись від надання своїх персональних даних для таргетування реклами. Компанії, як і раніше, буде дозволено використовувати загальні дані, а також вимагати згоди користувачів на обробку інформації.

Видання попросило коментарів у юристів. Вони вважають, що Meta доведеться змінити свою бізнес-модель. Європейські регулятори більше не дозволять їй збирати дані, пояснюючи це «необхідністю покращення надання послуг», при цьому незаконно використовуючи дані для націлення.

Раніше НВ писав, що акції Meta впали майже на 20%. Інвестори втратили понад $65 млрд із ринкової капіталізації Meta після звіту компанії за підсумками кварталу.

Показати ще новини
Радіо NV
X