Колишній британський віце-прем'єр перейшов на роботу в Facebook

22 жовтня 2018, 10:13

Колишній віце-прем'єр Великої Британії, представник лібералів сер Нік Клегг керуватиме глобальною стратегією компанії Facebook.

Його призначення відбулося після декількох місяців спроб Марка Цукерберга переманити Клегга в свою компанію, повідомляє BBC.

Засновник і глава компанії Facebook домігся свого, пообіцявши Клеггу лідируючу роль у формуванні її стратегії.

Відео дня

Facebook останнім часом переживає серйозні проблеми. Крім найбільш масштабного в своїй історії зламу соцмережі і витокуам особистих даних, компанії загрожують численні судові позови. Соцмережа піддавалася останнім часом жорсткій критиці через поширення в ній фейкових новин і пропагандистських матеріалів, спрямованих на розпалювання ворожнечі.

У США компанію Facebook критикують за те, що її соцмережа стала інструментом, за допомогою якого зловмисники, в тому числі і з Росії, намагаються впливати на американську політику. Компанія опинилася під пильною увагою влади США, яка розглядає можливість більш жорсткого регулювання її діяльності.

До Facebook пред'являються претензії і фінансового характеру: як пише Guardian, в минулому році фірма заробила на продажі в Британії рекордні 1,3 млрд фунтів, проте заплатила лише 7,4 млн фунтів податків. Тут Клеггу напевно довелося згладити гострі кути на співбесіді з Цукербергом, оскільки, будучи в уряді, він палко виступав проти великих міжнародних компаній, що йдуть від податків.

У Сполученому Королівстві Нік Клегг останнім часом був одним з лідерів компанії People's Vote - руху, що виступає проти "брексіту". Отримавши призначення в Facebook, він відмовився від цієї діяльності.

За словами міністра тіньового уряду лейбористів Джона Трікетта, нова робота сера Ніка - це обвинувальний вирок сумному стану справ в британській політиці.

"Коли гіганти цифрової індустрії на кшталт Facebook виявляються в центрі громадських розглядів, нашого колишнього заступника прем'єр-міністра наймають захищати їх інтереси", - поскаржився він.

Раніше НВ повідомляло, що група рекламодавців подали колективний позов до суду штату Окленд, звинувативши соціальну мережу Facebook в наданні недостовірної інформації про перегляди відео. У позові йдеться, що вперше проблеми з алгоритмом підрахунку відео були виявлені в 2015 році, але керівництво Facebook не вживало заходів щодо усунення помилки.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X