Їжа на безпілотнику. Незвичайний американський стартап залучив $940 млн

12 лютого 2019, 15:00
Технологія доставки їжі на безпілотниках, яку мають запровадити в США, отримала майже $ 1 млрд, а власне компанію оцінюють в $2,7 млрд

Не за горами той час, коли всі побутові завдання людини вирішуватимуться за допомогою смартфона і пов'язаних роботизованих технологій. Ми вже звикли до десятків додатків, завдяки яким можна легко замовити авто неподалік або принести їжу і напої прямісінько до дверей квартири.

Відео дня

Але так чи інакше усі подібні сервіси поки що виконує людина, адже додому нас везе живий водій, а доставку виконує живий кур'єр.

Автоматизувати ці професії вирішила каліфорнійська компанія Nuro. Інженери Дейв Фергюсон і Цзяцзюнь Чжу, які раніше працювали в Google над створенням безпілотного автомобіля, заснували власний аналогічний проект у 2016-му, і вже за два роки перезентували на ринку один із перших сервісів, який доставляє продукти на цілком автономному транспорті.

Ідея, як виявилося згодом, стала настільки популярною і перспективною, що інвестори із SoftBank вирішили вкласти в її просування $940 млн. Як передає Reuters , інвестгруппа оцінила стартап Nuro в $2,7 млрд і профінансувала його майже на $1 млрд із фонду Vision Fund, що має у своєму розпорядженні десь $100 млрд й інвестує великі кошти у перспективні технологічні компанії.

Повідомляється, що Nuro може доставляти користувачам продукти й обіди, а також співпрацює з мережею американських супермаркетів Kroger.

Заснований в Кремнієвій долині, наразі сервіс працює в регіоні затоки Сан-Франциско і планує розвивати свій інноваційний автопарк, співпрацювати з новими партнерами і розширювати географію доставки.

Згідно з інформацією ArsTechnica спершу клієнти Nuro використовували їхню технологію на модифікованих Toyota Prius, і лиш кілька місяців тому компанія випустила два власних роботизованих автомобілі, які можуть автономно пересуватися шляхами загального користування.

Безпілотники Nuro набагато менші, ніж звичайні автівки, оскільки там не потрібен салон для перевезення людей, а їхня максимальна швидкість обмежена на позначці 40 км/год. Це гарантує більшу безпеку, оскільки на такій швидкості електронна система може зупинити транспорт набагато швидше і їй не потрібно аналізувати ситуацію далеко від себе.

Щоправда, як і більшість сучасних повністю автономних безпілотників, машини Nuro супроводжують фахівці за кермом звичайних автомобілів, які можуть утрутитися в роботу системи в разі збою. Представники компанії розповіли виданню ArsTechnica, що вони позбудуться "людського ескорту" вже за три місяці.

Нагадаємо, минулого тижня стало відомо, що Amazon інвестував $ 530 млн в компанію Aurora Innovation , яка розвиває технології автопілота для пасажирських авто.

Стартап Aurora засновано 2016 року колишнім керівником програми Google з автономних машин Крісом Урмсон, а пізніше до нього приєдналися керівник команди з автопілота Tesla Стерлінг Андерсон і глава цього ж підрозділу в Uber Дрю Багнелл.

Aurora має на меті розробку програмного забезпечення для автопілота, і компанія заявляла на початку 2018-го, що її першими клієнтами мають бути Volkswagen і Hyundai.

"Ми зустрічалися з представниками майже кожної компанії, яка розробляє автопілот, від Детройта до Сінгапура, проте все одно повернулися до Кріса і його команди", - зазначали інвестори Aurora з групи Sequoia Capital.

Завдяки наявності фахівців із солідних автомобільних та IT-корпорацій Aurora позиціонує себе як компанія вищого класу на тлі багатьох інших розробників у цій сфері.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X