І в брову, і в око. Незадоволений клієнт Stylus дістав по обличчю від директора магазину

11 червня 2018, 14:18

Клієнт придбав у Stylus крадений Amazon Kindle Paperwhite, за претензії щодо цього його побив CEO магазину Андрій Карпюк.

Роман Рибальченко поскаржився в Facebook на те, що придбав в інтернет-магазині Stylus рідер Amazon Kindle Paperwhite, але той виявився краденим, про що покупець дізнався під час спроби прив'язати акаунт Amazon.

Відео дня

За словами покупця, кол-центр магазину не відреагував на претензію, повідомивши, що «не знає, що таке цей ваш Amazon».

Далі покупець зв'язався з CEO магазину, і той у листуванні запропонував йому надіслати інформацію про товар, але на прохання клієнта погодився на зустріч на конференції The MarketingJazzz Fest, де обидва перебували. Однак зустріч пройшла в агресивному форматі – за словами Рибальченка, він отримав від Карпюка шквал словесних образ, а також удари кулаком у брову і по ноутбуку. На прохання свідків відійти від співрозмовника і не чіпати його CEO Stylus не відреагував.

Зустріч закінчилася двома швами в лікарні, оглядом судмедексперта і тижневим відвідуванням лікарів. Як пише клієнт Stylus, після заяви в поліцію, складеною потерпілимм, поліцейські не приїхали до готелю опитати свідків і Карпюка.

Під час наступної особистої зустрічі CEO Stylus, ідеться в пості, не перепросив і повідомив, що розмова була як чоловіка з чоловіком.

«Я вважаю, що я спілкувався з ним як клієнт магазину Stylus і особисто його не образив, щоб отримати удари по моїх робочих інструментах: ноутбуку, голові та оці. Андрій запропонував оплатити тільки послуги лікаря, не хотів навіть обговорювати компенсацію морально-матеріальної шкоди, хотів щоб я теж перепросив. Що для мене є неприйнятним. Заяву в поліції я залишив і пост пишу, хоча Андрій і розповідав, що у нього є фахівці з репутації, служба безпеки і взагалі він може навіть не реагувати на цю ситуацію», – пише Рибальченко.

НВ попросило прокоментувати ситуацію Андрія Карпюка.

За словами CEO Stylus, хоч він і є власником бізнесу, домену та торгової марки, операційною діяльністю в компанії не займається, магазином за договором керують інші люди. А в Facebook клієнтам відповідає, якщо у тих виникли проблеми з роботою магазину. Крім того, сам Stylus не возить товари, а продає їх, купуючи у дилерів на внутрішньому ринку.

«Роман знайшов мене в Facebook, написав, я двічі намагався уточнити, в чому проблема. Вийшов на вулицю поговорити. У відповідь від Романа почався мат-перемат. Я запитав, чому ти звертаєшся до мене в лайливій формі, ми ж навіть не знайомі. Не пам'ятаю, щоб розбивав брову. Тицьнув ноутбуком по руках і пішов, до голови не дістав. Ноутбук не падав. У п'ятницю була зустріч, Роман підтвердив, що ноутбук робочий. Я спокійна людина. Але на хамство дав відсіч», - пояснив НВ Карпюк.

Співрозмовник стверджує, що відразу після конфлікту відбулася розмова з Рибальченком у присутності третьої сторони, він відмовився перепросити на нецензурну лексику, а Карпюк - за свою реакцію. Пізніше ще одна зустріч відбулася в Києві з приблизно таким самим результатом.

Карпюк уточнює, що вважав. що інцидент з покупкою міг бути вичерпаний ще до поїздки, оскільки Stylus був готовий забрати пристрій і повернути гроші, а також провести внутрішнє розслідування і покарати винних, зокрема, не співпрацювати з цим постачальником.

За словами CEO магазину, щоб розібратися, крадений планшет чи ні, потрібен сам планшет, зайти з нього в акаунт. «Ми це перевірити не можемо. Я не розумію, чому він нам не приніс планшет. Ми збираємо інформацію воєдино і готуємо офіційну відповідь на цю ситуацію. Якщо у нього є претензія щодо того, що я його побив, хай іде до суду, я теж піду в суд, а ось так чорнити в Facebook не потрібно. Поки більше схоже, що він хоче роздути конфлікт і стати відомим, аніж вирішити проблему з планшетом», - каже Карпюк.

Нагадаємо, в березні цього року клієнт «Цитруса» поскаржився на те, що iPhone, відправлений у сервісний центр і визнаний там неремонтоздатним, був проданий з рук співробітником сервісного центру, і новий покупець погрожував попередньому власнику. «Цитрус» спочатку відмовлявся визнати свою провину і відповідальність. Подія отримала великий резонанс у ЗМІ і в галузі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X