Грамотна нав'язливість. Менеджер української компанії Grammarly розповів, як успішно продавати продукт
В рамках виступу на IT Arena у Львові, керівник відділу продажів українського онлайн-сервісу Grammarly Ігор Карпець розповів, як успішно реалізувати свій продукт клієнтам.
Виявляється, створити корисний інноваційний продукт, у якого немає конкурентів на ринку недостатньо для того, щоб зробити вашу компанію успішною.
28 жовтня на львівській IT Arena, менеджер з продажу української компанії, що займається онлайн-перевіркою правопису і граматики англійською мовою Grammarly Ігор Карпець розповів, як пропонувати свій продукт так, щоб його купили.
Ігор поділився секретами, у всіх сенсах, грамотного складання так званих "cold email" - електронних листів, що відправляються одержувачу без попередньої домовленості або запиту інформації.
Експерт пояснює, що у сучасному світі ніхто більше не користується "холодними дзвінками", оскільки це часто турбує людей.
"Cold email ніколи не застануть людей зненацька, вони зможуть прочитати це, коли їм буде зручно, і якщо лист складено правильно - це дійсно спрацює", - говорить Ігор Карпець.
Крім підбору підходящого адресата, який має право приймати рішення в компанії, менеджер Grammarly радить бути активним і наполегливим у плануванні зустрічі, а також відразу дізнаватися конкретні деталі, типу бюджету компанії:
"Коли ви хочете продати продукт за $30 тис., кажіть, що ваша вартість починається від $300 тис., і закінчується на $30 тис. Тоді клієнти скажуть, що $300 тис. - це просто божевільна ціна для ринку, і, можливо, вони візьмуть що-небудь в районі $30- $45 тис. ".
Крім цього, Ігор Карпець розповів, якими технічними доповненнями користується компанія для поліпшення продуктивності продажів. Серед іншого, менеджер Grammarly назвав платформу для відстеження електронних листів Yesware, а також сервіси для масової відправки email - ExactTarget і MailShake.

Керівник відділу порадив проводити ретельне дослідження перед відправкою cold mail потрібній людині і не витрачати час на компанії, які точно не зможуть придбати ваш продукт в потрібний термін.
Нагадаємо, стартап Grammarly був заснований у Києві в 2009 році, як онлайн-сервіс для поліпшення якості письмового спілкування.
Спершу, команда Grammarly налічувала 10 людей і пропонувала свій продукт в основному університетам. Тепер же, компанія має офіси у Сан-Франциско і Нью-Йорку, а серед її клієнтів такі бренди, як Dell, Nokia, Mozilla, Microsoft, HP та інші.
У минулому році колись невеличкий українське стартап залучив $110 млн інвестицій, та наразі в Chrome Web Store у Grammarly налічується понад 10 млн активних користувачів.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.