Фальшивий блокувальник реклами в Chrome обдурив десятки тисяч користувачів
Тільки після того, як на розширення, що стало популярним, звернули увагу експерти з кібербезпеки, програму видалили з магазину Google, пише The Verge.
Фальшивийдодаток знаходився в каталозі як мінімум два тижні. Перші відгуки датуються 26 вересня 2017 року. Користувачі скаржаться, що відразу після установки в браузері з'явилася стороння реклама і почали довільно відкриватися нові вкладки.
Відзначається, що розширення штучно накрутили рейтинг - чотири зірки при 158 оцінках. Таким чином у фальшивого розширення на старті була велика кількість установок і відгуків, а також високий рейтинг. Цікаво, що багато користувачів висловлюють своє невдоволення фальшивкою в коментарях до оригінального AdBlock Plus.
Журналісти The Verge звернулися в Google для роз'яснення його процесів перевірки безпеки, однак поки що відповіді не отримали.
Навесні 2017 року НВ повідомляло, що дослідники виявили масштабну кампанію по поширенню шкідливого ПЗ в офіційному магазині софту і контенту для Android - Google Play. Цей вірус називається Judy. Він відноситься до категорії так званих клікерів, тобто використовується для генерації переходів на рекламні посилання.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.