Facebook заборонить рекламу контенту з ознаками дискримінації

20 березня 2019, 03:00

Компанію Facebook розкритикували за таргетинг реклами, яка містить дискримінацію за ознакою раси, статі і віку.

Про це повідомляє The Guardian.

Після цього соцмережа почала вживати заходів з блокування дискримінаційної реклами житла, роботи і кредитів, не дозволяючи рекламодавцям зосереджуватись на користувачах за ознакою раси, статі, віку, а також за визначенням поштового індексу.

Відео дня

Американський союз громадянських свобод (ACLU) та інші правозахисні групи, які подали до суду на Facebook за порушення законів про громадянські права через свою рекламну практику, оголосили у вівторок "історичне врегулювання", заявивши, що "радикальні зміни" обмежать незаконний і дискримінаційний таргетинг реклами.

Нагадаємо також, що Facebook посилить боротьбу з фейковими публікаціями перед виборами до Європарламенту, які повинні пройти 26 травня. Проблему з розповсюдженням фейків у Facebook буде вирішувати передвиборчий ситуаційний центр.

Крім того, соцмережа планує організувати цілодобову співпрацю розробників програм, фахівців з обробки даних та політичних експертів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X