Злякалися метавсесвіту? Кількість користувачів Facebook уперше скоротилася

3 лютого 2022, 09:15

Компанія Meta повідомила про перше квартальне зниження кількості щоденних користувачів по всьому світу, через що її акції впали приблизно на 20 відсотків.

Масове падіння акцій показує, що ребрендингу Facebook на Meta недостатньо, щоб відвернути інвесторів від проблем у сегменті соціальних мереж, зазначають експерти.

Мало того, що зростання користувачів Facebook, Instagram і WhatsApp практично не змінилося минулого кварталу, головний додаток Facebook втратив мільйон щоденних користувачів у Північній Америці, де він заробляє найбільше грошей на рекламі.

Відео дня

Це падіння призвело до загального скорочення кількості щоденних користувачів Facebook у всьому світі, що, як підтвердив представник компанії, є першим послідовним зниженням в історії компанії.

Падіння до 1,929 млрд щоденних користувачів з 1,93 млрд у попередньому кварталі, ймовірно, є, на думку експертів, відображенням зростаючої «неактуальності Facebook для молоді». Meta не розкриває кількість користувачів Instagram, але щоденна кількість користувачів у всіх його додатках ледве збільшилася до 2,82 млрд, додавши лише 10 млн користувачів за квартал.

Meta, як і раніше, неймовірно прибуткова: тільки минулого року вона отримала майже $40 млрд прибутку, в основному за рахунок реклами. Але Meta одночасно втрачає мільярди на Reality Labs, підрозділі, відповідальному за гарнітуру Quest VR, програмне забезпечення VR, майбутні окуляри AR та інші ініціативи, пов’язані з метавсесвітом.

Цей підрозділ втратив $10,2 млрд минулого року і повідомив про доходи в $2,3 млрд — статистика, яка включає продажі Quest і частку покупок додатків VR. При цьому Meta досі не розкрила кількість продажів Quest, хоча, за оцінками третіх осіб, це число становить близько 10 млн.

Під час телефонної розмови з інвесторами в середу Цукерберг сказав, що наступна VR-гарнітура Meta буде випущена наприкінці цього року і перебуватиме у верхній частині цінового спектру.

Він ясно дав зрозуміти, що має намір збільшити витрати на Reality Labs в найближчі роки і що він бачить комбінацію AR і VR як наступна велика обчислювальна платформа.

Раніше НВ писав, що TikTok став найпопулярнішою соцмережею для українців віком 18−24 років, а Instagram вперше випередив Facebook за кількістю користувачів в Україні. Але найпопулярніша платформа серед українців, яким понад 25 років — YouTube.

Аудиторія TikTok у цьому віковому сегменті становить 5,5 млн користувачів. Це майже половина загальної аудиторії цієї соцмережі в Україні. Водночас автори дослідження зазначають, що заявлена TikTok цифра в 5,5 млн користувачів значно перевищує населення України у цій віковій категорії.

Автори дослідження припускають, що таке спотворення може бути пов’язане з наявністю декількох облікових записів у багатьох користувачів, а також з існуванням фейкових облікових записів і ботів, які використовуються для накрутки профілів.

Друге місце за популярністю серед молоді займає Instagram — соцмережею користується 9,6 млн українців віком від 18 до 34 років. Зазначається, що за останні півроку Instagram збільшив кількість користувачів серед українців віком від 13 років на 2,3 млн, вперше випередивши у цій категорії Facebook.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Показати ще новини
Радіо NV
X