Facebook перевірятиме покупців політичної реклами за допомогою поштових листівок

19 лютого 2018, 06:49
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Facebook буде ідентифікувати покупців політичної реклами за допомогою поштової розсилки листівок зі спеціальним кодом, передає Associated Press.

Як зазначається, таким чином компанія планує боротися з незаконним розміщенням політичної реклами від імені іноземців.

За словами виконавчого директора Facebook Кеті Харбат, компанія буде поштою розсилати потенційним покупцям політичних оголошень спеціальні листівки з кодом для того, щоб підтвердити, що вони проживають у США. Потім отримувач повинен буде ввести спеціальний код у Facebook, щоб продовжити покупку оголошення.

Відео дня

Цей метод вперше застосують у листопаді до оголошень, в яких будуть згадуватися імена кандидатів напередодні проміжних виборів у США, сказав прес-секретар Facebook Енді Стоун.

Повідомляється, що такий план був оприлюднений після того, як США пред'явили офіційні звинувачення 13 громадянам і трьом організаціям в Росії за втручання у президентські вибори в США у 2016 році.

Нагадаємо, на початку вересня 2017 року компанія Facebook опублікувала дослідження про можливий зв'язок між рекламою, яка купувалася в соцмережі користувачами з РФ, і виборами президента США в 2016 році.

Близько 10 млн користувачів побачили рекламні оголошення політичного характеру, які пов'язують із Росією і її можливим втручанням у президентські вибори в США.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X