Природний інтелект. "Розумному" асистентові Alexa допомагають живі співробітники

11 квітня 2019, 17:18

Amazon наймає тисячі людей по всьому світу, щоб допомогти поліпшити цифрового помічника Alexa в своїй лінійці колонок Echo.

Команда слухає голосові записи, зроблені в будинках і офісах власників Echo, повідомляє агентство Bloomberg .

Співробітники, які аналізують аудіофайли, працюють в різних частинах світу: від Бостона до Коста-Ріки, а також в Індії і Румунії. До завдань співробітників входять: транскрипція аудіо, поділ його на смислові частини, додавання анотацій і подальше повернення в систему з усіма доповненнями.

Відео дня

За словами двох співробітників з офісу Amazon в Бухаресті, зміни тривають по 9 годин, за цей час працівники встигають обробити до тисячі аудіозаписів. Цікаво, що сам офіс займає три верхніх поверхи будинку Globalworth і не має ніяких зовнішніх ознак присутності Amazon.

Робота в основному рутинна. Так, один співробітник в Бостоні розповів, що він обробив накопичені голосові дані для певних висловлювань, таких як "Тейлор Свіфт", і прокоментував їх, щоб вказати, що власники колонок мали на увазі виконавця.

"Ми серйозно ставимося до безпеки та конфіденційності особистої інформації наших клієнтів. Ми тільки анотуємо дуже невелику вибірку голосових записів Alexa, щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів. Наприклад, ця інформація допомагає нам навчити наші системи розпізнавання мови і розуміння природного мовлення, щоб Alexa могла краще зрозуміти ваші запити", - заявив представник Amazon в електронному повідомленні.

Незалежно від того, чи є хибною активація розумного асистента, рецензенти зобов'язані розшифрувати запис. Одне з джерел сказало, що кожен з команди слухачів аналізує по 100 помилкових записів на день, коли Alexa не отримує команду на пробудження або спрацьовує випадково.

Amazon в своїх матеріалах по маркетингу і політиці конфіденційності прямо не говорить, що люди слухають записи деяких розмов. "Ми використовуємо ваші запити до Alexa для навчання наших систем розпізнавання мови і розуміння природнього мовлення", - йдеться в списку поширених запитань. Проте, в настройках конфіденційності Alexa компанія дає користувачам можливість відключити використання їх голосових записів для розробки нових функцій.

Строго кажучи, присутність людей в процесі навчання Alexa згадується в спеціальній документації на продукти Amazon, але мало хто з користувачів читає подібне. В результаті, користувачі не підозрюють, що їх можуть прослухати живі люди.

Відзначається, що використання деяких записів для поліпшення голосового помічника є звичайною практикою. В Apple є співробітники, які слухають запити Siri. Це допомагає переконатися, що інтерпретація запиту збігається зі сказаним людиною. Однак записи не містять ідентифікованої інформації і зберігаються протягом шести місяців з випадковим ID.

Раніше НВ повідомляло, що, щоб судити про те, який розумний помічник є найкращим, аналітик хедж-фонду Loup Ventures Джин Манстер перевірив Amazon Alexa, Siri від Apple, Google Assistant і Microsoft Cortana. Кожен з чотирьох відповів на 800 питань .

У попередньому тесті, проведеному раніше, Google Assistant лідирував, надаючи правильну відповідь в 81% випадків. На цей раз віртуальний помічник Google показав ще більш вражаючий результат, так як він правильно відповів на 87,9% запитів. Alexa виявилася на третьому місці. Все асистенти показали поліпшення в порівнянні з лютневим тестом, і всі четверо розуміють щонайменше 99% поставлених запитань.

Показати ще новини
Радіо НВ
X