До біса залізо! Коли хмарні обчислення замінять дорогі комп'ютери

9 липня 2018, 14:01

Google планує створити консоль, яка випередить PlayStation та Xbox за рахунок безсерверної архітектури. Експерти кажуть, що хмарні технології повинні стати перспективною екосистемою для стартапів вже у найближчому майбутньому.

Як повідомляють джерела видання Kotaku, Google розробляє платформу, яка має стати конкурентом головних ігрових консолей - Sony PlayStation та Microsoft Xbox.

Планується, що новинка Google буде набагато дешевше через використання технології хмарних обчислень. Простіше кажучи, світовий інтернет-гігант надасть аудиторії свої комп'ютерні потужності для відтворення будь-яких відеоігор. За допомогою спрощеної консолі, ці ігри будуть стрімитись із серверів Google як відео, але без затримок і з наданням управління користувачам.

Відео дня

Можливо, компанія також запустить сервіс з безкоштовними іграми, що не залишить шансів Sony і Microsoft.

Хмарні обчислення, в цьому сенсі, дійсно можуть зробити революцію в IT-сфері, якщо такий великий гравець як Google серйозно візьметься за їх розробку.

Технологію хмарного обчислення також називають безсерверною архітектурою, хоча, по суті, це помилка, адже сервери є, просто вони розташовані не у користувачів, а беруться в оренду через інтернет-з'єднання.

Завдяки цій системі, вже зараз можна запускати найбільш «важкі» ігри на малопотужних комп'ютерах. Безліч ліцензійних і піратських сервісів за певну плату надають потужності свого обладнання і буквально стрімлять гру прямо на ваш комп'ютер.

Хмарні обчислення використовуються і для більш серйозних цілей, таких як програмування та запуск складних додатків, які його забезпечують. Але, у цьому випадку, необхідно мати високий рівень захисту стрімінгових серверів, додаткові інструменти управління, бібліотеки, моніторинг та безліч інших засобів хмарних платформ.

Поки, ключовими постачальниками відносно якісних послуг безсерверної архітектури є лише кілька компаній - Amazon Web Service Lambda, Google Cloud Functions та Microsoft Azure Functions.

Згідно з дослідженням компанії Digital Ocean, AWS Lambada використовують 58% з 4800 опитаних програмістів, 23% користуються хмарами Google, і 10% респондентів вибрали сервіс Microsoft.

Дослідження також показало, що лише третина програмістів по всьому світі використовували безсерверну архітектуру за останні кілька років. Одними з ключових проблем хмарного обчислення респонденти вважають низький рівень моніторингу та усунення неполадок.

Журналіст TechCrunch Рон Міллер пише : «Важливо розуміти, що ера хмарного програмування ще не настала, нас чекає багато роботи, щоб впровадити це. Але, у найближчі роки, технології має величезний потенціал для того, щоб стати системою запуску стартапів, і це, безумовно, привернуло увагу інвесторів, які шукають наступне велике відкриття».

Технологія хмарних обчислень дійсно може полегшити роботу розробникам, але поки вона перебуває на ранньому етапі формування. Деякі експерти вважають, що її можна використовувати для вирішення простих завдань, але для запуску великих проектів з тисячами функцій - існуючих систем недостатньо.

Незважаючи на наявність потужного «заліза» (hardware - апаратні засоби), безсерверним платформам досі не вистачає якісного «софта» (software - програмне забезпечення). Щоб програмісти могли сконцентруватися лише на написанні коду, постачальники хмарних систем повинні створити зручну і ефективну інфраструктуру, забезпечивши 100% безперебійну роботу, просунуті інструменти управління і, очевидно, надзвичайно високий рівень захисту серверів.

Багато-хто зацікавлений у таких розробках, адже це величезний шматок пирога як для IT-стартапів, так і для інвесторів. Ключове питання - чи з'явиться у найближчому майбутньому досконала безсерверна платформа, яка завоює довіру програмістів та переверне гру на ринку цифрових технологій.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X