Дизайн не той. Сервіс Snapchat втратив мільйони користувачів

8 серпня 2018, 13:46

Оновлений дизайн популярного мобільного застосунку Snapchat відштовхнув мільйони користувачів.

 

За останній квартал число щоденних активних користувачів знизилося з 191 мільйона до 188 мільйонів, пише The Verge.

Генеральний директор Snap Еван Шпігель сподівався, що редизайн Snapchat активізує рекламодавців платформи. Але протягом кількох місяців після його відкриття 1,2 мільйона користувачів у всьому світі підписали петицію, в якій просили компанію переглянути рішення про редизайн.

Відео дня

Той факт, що зменшення користувацької бази на два відсотки сталося через редизайн, визнав і сам Еван Шпігель. Він додав, що команда працює над тим, щоб поліпшити додаток на підставі відгуків користувачів.

При цьому інші фінансові показники компанії перевершили очікування інвесторів. Виручка збільшилася на 44% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - з $182 млн у другому кварталі минулого року до $262 млн в цьому році. Акції виросли, можливо, тому що, крім збільшення доходів, саудівський принц Алвалід Бін Талал придбав 2,3% акцій компанії.

Примітно, що в минулому кварталі компанія відновила постачання своїх окулярів, але не повідомила багато інформації про те, як вони продаються. Шпігель згадав їх лише коротко, заявивши, що компанія "багато чому вчиться" завдяки зворотньому зв'язку з клієнтами.

В цілому, для інвесторів стало поганою новиною, що Snapchat втратив користувачів, особливо з огляду на, наскільки сильно зростає конкуруючий Instagram. Навіть Кайлі Дженнер, яка колись любила Snapchat, запустила свій власний макіяжний фільтр на Instagram минулого місяця, не запропонувавши альтернативний продукт для Snapchat.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X