Як вам Clubhouse? Відомі українці поділилися враженнями про соцмережу, яка набирає популярності
Журнал НВ розпитав відомих українських користувачів про соцмережу Clubhouse, яка входить у моду, та їхні перші враження від спілкування у ній.
Андрій Федорів, засновник і власник брендингового агентства Fedoriv:
Поки що розважаюся. Зараз такий солодкий момент, поки це цікаво дуже цікавим людям із різних сфер, там ще витає атмосфера любові, взаємної підтримки і толерантності. Головне питання, коли ця атмосфера випарується.
Я не належу до фанатів, які проводять там дні й ночі. Є люди, які сидять [у Clubhouse] із двома-трьома телефонами. Мені поки вистачає однієї-двох годин на день. До того ж половину цього часу я проводжу в заздалегідь обумовленій професійній групі, де я спікер. І це така класна конференція в умовах відсутності конференцій. Професійні питання, професійні відповіді, ніякої води. А другу половину часу залишаю на випадковість. Наприклад, зайшов у групи про те, як писати книжки, або про інвестиції.
Щодо ажіотажу навколо Clubhouse. Люди йдуть шляхом найменшого опору. З усіх соцмереж ця вимагає найменше зусиль, тут рівень складності — як подзвонити по телефону. А ще паралельно з цим можна займатися мільйоном інших речей. Якби я їздив на роботу і водночас по дві-три години стояв у заторах, то був би фанатом Clubhouse.
Він, безумовно, займе свою нішу. Думаю, в певному сенсі вдарить по онлайн-освіті або дасть нові форми для цього.
Наталія Єремєєва, співвласниця і генеральна директорка Stekloplast, віцепрезидентка Спілки українських підприємців:
Мені подобається пробувати нове — провела у Clubhouse всю суботу. Формат загалом імпонує. Я люблю живе спілкування голосом. З одного боку, голос — це емоції, енергія, щирість: його не відфотошопиш і не відредагуєш (поки, принаймні). З іншого — голос зручно слухати фоном, за кермом, наприклад.
Вражає експертність аудиторії. Зворотний бік — складно відірватися від мережі, в якій раптом стали доступні експерти з десятків сфер, що цікавлять тебе. І відсутність запису тільки підсилює ефект.
Однозначно формат життєздатний. Але використовувати його ефективно вдасться тільки в разі чітко окреслених інтересів і грамотного планування своєї участі в кімнатах.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.