Що таке Clubhouse: розповідаємо про платформу, яка може перевернути роботу всіх соцмереж з ніг на голову

13 лютого 2021, 10:33
НВ Преміум

На початку 2021 року Clubhouse став справжнім проривом. Нова соцмережа пропонує зовсім інший формат спілкування — зокрема й із зірками. Пояснюємо, що собою являє Clubhouse і чому зараз про нього так багато говорять.

Якщо коротко, Clubhouse — це соціальна мережа нового покоління. Тут немає стрічки новин, немає відео та лонгрідів, немає навіть мемів.

Що ж тоді спонукає людей там реєструватися? (Що насправді теж не так просто — але про це нижче).

Відео дня

Clubhouse пропонує своїм користувачам живе спілкування. Він складається з «кімнат», які розділені за інтересами. Взаємодіяти там можна тільки голосом в режимі реального часу.

Чим же воно відрізняється від Zoom?

Тут все-таки є аналог «стрічки». Коли користувач заходить у застосунок, перед ним з’явиться вибір з «кімнат», які повинні його зацікавити — вони будуть присвячені тим темам, які користувач вибирає при реєстрації (пізніше їх можна буде відредагувати).

"Кімнати", до яких можна приєднатися / Фото: SME

Також там будуть доступні «кімнати», створені друзями користувача — про появу таких бесід будуть приходити повідомлення. Також оповіщення буде приходити, якщо хтось із тих, на кого підписаний користувач, приєднається до розмови — таким чином запускається подоба ланцюгової реакції, а «кімнати» отримують приплив учасників.

«Кімнати» можуть бути і закритими, тобто застосунок можна використовувати для робочих зустрічей або спілкування з друзями.

У «кімнатах» є поділ на тих, хто спілкується і на тих, хто слухає. При цьому слухачі також можуть приєднатися до розмови за допомогою інструмента «підняти руку» — так модератор бесіди дізнається, що людина хоче щось додати, і може включити їй мікрофон. Одночасна кількість учасників бесіди обмежена п’ятьма тисячами осіб.

Також кожна «кімната» може створювати свій календар і планувати теми розмов наперед — так користувачі можуть скласти свій розклад відвідування різних «кімнат». Це важливо, тому що правила сервісу забороняють записувати і викладати бесіди — отримати контент можна тільки «тут і зараз».

Також там можна організувати свій «клуб» — його може створити користувач, який три рази зібрав дискусії в «кімнатах» і отримав схвалення модераторів Clubhouse. Правда зараз спеціальна форма-заявка недоступна.

Після того, як користувач тричі організував дискусії в «кімнатах», він може створити свій постійний «клуб» — але для його реєстрації буде потрібно схвалення модераторів Clubhouse. Усі «кімнати» в соцмережі можуть бути публічними, приватними або доступними тільки для членів певного «клубу».

Інтерфейс програми. Вибір користувачів, з якими можна почати бесіду; створення кімнати і поділ на слухачів і тих, хто буде говорити (Фото: Business Insider)
Інтерфейс програми. Вибір користувачів, з якими можна почати бесіду; створення кімнати і поділ на слухачів і тих, хто буде говорити / Фото: Business Insider

Чому воно раптом стало популярним

Тут творці застосунка повинні подякувати Ілону Маску і Марку Цукербергу. Саме вони були першими знаменитостями, які провели тут свої конференції. Наприклад, саме в Clubhouse Маск розповів про експерименти компанії Neuralink, під час якої дослідники навчили мавпу грати у відеоігри силою думки, а також поділився своєю думкою про ситуацію навколо компанії GameStop. Після цього за тиждень там з’явилося 1,1 млн нових користувачів.

Більш того, Маск анонсував свою бесіду в Twitter, що напевно вплинуло на приплив користувачів соцмережі. Зараз запис розмови з Маском — одна з небагатьох доступних бесід у відкритому доступі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X