Монополія на фрукти. Apple дозволила компанії Prepair використовувати логотип у вигляді груші
Apple дозволила компанії Prepair використовувати «грушевий» логотип. Для цього компанії довелося змінити форму листочка на фрукті.
Суперечка між компаніями почалася через те, що Apple звинуватила Prepair в тому, що їхній логотип "складно відрізнити" від яблука на логотипі техногіганта.
Конфлікт вдалося вирішити через півроку, причому максимально простим способом. Як виявилося, претензії Apple були не до самої груші, а до форми листка на ній, пише The Verge.

"Prepear рада оголосити, що вирішила проблему товарного знака з Apple мирним шляхом», — розповів виданню співзасновник компанії Расс Монсон.
Prepair — це застосунок від компанії Super Healthy Kids, який допомагає організовувати план харчування, підбирати і створювати рецепти.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.