15 лютого в Google Chrome з'явиться вбудований блокувальник реклами
Судячи з усього, блокуватися буде навіть деяка реклама, яку розміщується через сервіси Google, повідомляє Techspot.
В цьому році Google приєднався до "Коаліції за кращу рекламу" (Coalition for Better Ads), яка пропонує стандарти того, як індустрія повинна поліпшити оголошення для користувачів. Зокрема, коаліція рекомендує не використовувати банери, які займають всю сторінку, рекламу з автоматичним запуском аудіо і відео, агресивну рекламу. Саме такий контент і буде видаляти новий інструмент браузера.
У версії браузера Chrome 64, яка стала доступна в рамках програми бета-тестування, блокувальник нав'язливої реклами вже з'явився. При цьому версія Chrome 64 повинна вийти 23 січня. Це наводить на думку, що Google буде віддалено активувати функцію і, ймовірно, не для всіх користувачів відразу.
Представники Google відзначають, що, якщо хоч одне оголошення на сторінці буде порушувати правила, всі оголошення на цій сторінці будуть заблоковані, навіть якщо інша реклама відповідає всім критеріям.
На думку Google, такі заходи дозволять поліпшити якість реклами і потенційно знизити кількість користувачів сторонніх блокувальників.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.