Зіпсують небо. Російський стартап хоче розмістити рекламу на навколоземній орбіті

16 січня 2019, 10:11

Російська компанія StartRocket хоче вивести рекламні білборди з масиву маленьких супутників на низьку навколоземну орбіту.

Ідея додавання нового джерела світлового забруднення в нічне небо викликає невдоволення астрономів, пише Science Alert .

Група супутників-кубсатів буде використана для створення програмованого дисплея в нічному небі. Вони будуть рухатися по орбіті на висоті 400-500 кілометрів. Кожен з цих супутників буде мати розбірне вітрило, здатне відбивати світло Сонця. Оскільки проект буде залежати від Сонця, реклама зможе відображатися тільки на світанку і в сутінках.

Відео дня

В цілому, "рекламний щит" буде мати площу 50 квадратних кілометрів. Цей орбітальний дисплей, як його ще називають, можна потім запрограмувати на відображення логотипів для людей по всьому світу з 6-хвилинними інтервалами, приблизно 3 або 4 рази на день - принаймні, теоретично.

"Супер Боул, Кока-Кола, Брексит, Олімпіада, Мерседес, ФІФА, мексиканська стіна. Економіка - це кров суспільства. Розваги і реклама є в її основі. Ми будемо жити в космосі, і людство почне передавати свою культуру в космос", - говорить керівник проекту Влад Ситников.

Але така реклама може бути проблемою, головним чином через світлове забруднення, яке може викликати орбітальний дисплей.

"Це загроза для можливості проводити астрономічні дослідження з землі. Кожен з цих рухомих відблисків на нічному небі - це те, що може перешкодити нашій здатності збирати фотони з астрономічних джерел", - сказав астроном Джон Барентін з Міжнародної асоціації темного неба.

У короткостроковій перспективі система збільшить кількість супутників в космосі, що в свою чергу збільшує ризик зіткнення. Проте, на обраній висоті орбіта супутників буде зменшуватися через рік або близько того. Після цього супутники згорять при поверненні на Землю.

"Система ще не була протестована, вона ще не профінансована і ще не затверджена відповідно до місцевих і міжнародних законів і правил. Давайте сподіватися, що компанія значно перебільшує свою технічну майстерність", - роблять висновок журналісти Science Alert.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X