Журналістка випадково вкрала йогурт в автоматичному магазині Amazon Go

23 січня 2018, 16:26

У день відкриття повністю автоматичного супермаркету Amazon Go співробітниця CNBC виявила, що магазин не вніс в чек один з товарів.

Виявилося, що Amazon вмонтував високий рівень довіри в свою унікальну систему миттєвого оформлення замовлення, пише The Verge.

Технічний кореспондент CNBC Дейрдре Боза зізналася, що випадково "вкрала" з Amazon Go банку йогурту Siggi. Вийшовши з магазину вона виявила, що продукт не включений в чек і залишився неоплаченим.

Відео дня

Супермаркет Amazon Go відрізняється відсутністю кас і продавців: їх замінюють камери і система штучного інтелекту, яка підраховує покупки і автоматично списує гроші з банківської картки клієнта. Коли клієнт кладе якийсь товар в сумку, його дію фіксує одна з численних камер. На виході штучний інтелект автоматично підраховує чек і списує підсумкову суму з банківської карти. Але у випадку з йогуртом цього не сталося.

"Перш за все, дякуємо за чесність і насолоджуйтеся йогуртом від нас. Такі помилки бувають так рідко, що ми навіть не спромоглися створити для клієнтів функцію для повідомлення про подібні ситуації", - визнала Джанна Пуеріні, віце-президент Amazon Go. За її словами, за час роботи магазину в тестовому режимі вона не стикалася з подібною помилкою.

Втім, журналісти зазначають, що така публічна реакція менеджера не означає, що робота системи штучного інтелекту залишиться без змін.

Раніше НВ повідомляло, що компанія Amazon.com відкрила 23 січня повністю автоматизований супермаркет без кас. "Супермаркет майбутнього" з'явився в Сіетлі, США, під вивіскою Amazon Go після року роботи в тестовому режимі. До цього часу його клієнтами були тільки співробітники компанії.

Показати ще новини
Радіо НВ
X