Жарт на мільярд. Навіщо Samsung знову тролить Apple

27 липня 2018, 20:03
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Samsung висміяв Apple в черговому рекламному відеоролику. Це далеко не перший випадок, коли компанії намагаються виділитися за рахунок помилок конкурентів.

Суперництво IT-гігантів, найбільших автовиробників і різних популярних брендів часом приносить не тільки довгі судові тяжби, а й тонкі креативні прийоми маркетингу, які радують аудиторію і надають гостроти в боротьбі за споживача.

Відео дня

Так, днями, Samsung опублікували кілька чергових коротких роликів, де вони кепкують з Apple за головні прорахунки, які не подобаються деяким користувачам і натякають, що в смартфонах Samsung таких проблем немає.

Звичайно, під роздачу не могла не потрапити горезвісна «моноброва» iPhone. В одному з роликів нібито представник Apple пояснює покупцеві, що чорна виїмка у верхній частині екрану зовсім не заважає і до неї можна скоро звикнути, після чого в магазині з'являються «традиційні» покупці iPhone – сім'я з чубчиком-монобровою.

Деякі відео є більш прямолінійними. На одному з них дівчина дізнається, що iPhone не має роз'єму для додаткової карти пам'яті MicroSD і засмучується, мовляв, у Samsung Galaxy S9 він є. У відповідь, продавець пропонує забути їй про стару модель і купити iPhone X, який на $140 дорожче, але все одно не має зовнішнього слота для додавання пам'яті.

Ще в одному ролику дівчина також порівнює iPhone X з Galaxy s9 і каже, що у моделі Samsung є функція мультизадачності і можливість розділити екран для двох додатків одночасно. Продавець iPhone несподівано робить комплімент покупниці з приводу її нігтів, на що вона відповідає: «Так, вони змінюють колір, навіть вони мультизадачні, на відміну від вашого телефону».

Відсутність мультизадачності в Apple неодноразово висміювалась у Samsung. Ще в 2014-му південнокорейський виробник випустив рекламу, в якій власник iPad скаржиться власнику Samsung Galaxy Tab, що діти видалили його інформацію з планшета. Любитель Samsung пояснює, – у нього на цей випадок є функція розділеного екрану і можливість декількох робочих столів для різних користувачів. «Невдаха»-власник iPad хвалиться тільки перукарнею Принцеси Поні.

Рекламне протистояння Apple і Samsung є одним з найбільш епічних і тривалих. У той час, як Samsung били в уразливі точки iPhone, в Apple вказували загалом на слабку продуктивність і захищеність смартфонів на Android, низьку якість Samsung, які постійно спалахують і гальмують. В одному з таких відео інтелектуальний голосовий помічник Apple Siri навіть пожартувала, що їй подобається новий Samsung, але не телефон, а холодильник.

У зв'язку з цим, НВ вирішило згадати кілька цікавих глобальних маркетингових протистоянь.

BMW/Audi/Mercedes

Комерційна гонка між трьома ключовими німецькими автовиробниками в своєму сегменті триває ще з кінця 80-х.

За тридцять з гаком років змінилися не тільки технології автомобілів, але і технології візуалізації, що дозволяє зараз робити подібну рекламу на найвищому рівні.

Цікавими є і банерні протистояння брендів. В одному з американських представництв Audi з'явилася реклама нової моделі А4 c написом: «Твій хід, BMW». Після чого BMW вивісили навпроти відповідну рекламу нової M3, підписавши банер просто – «Шах і мат».

BMW не залишив без уваги і Mercedes, який у вигляді зебри ML тікав від леопарда X5.

А «доставляти» задоволення, на думку BMW, Mercedes може тільки перевозячи їхні автомобілі.

У Mercedes же на подібні витівки відповідали просто: на банер Audi з позначенням двох кілець – як шлюбу, і чотирьох кілець – як кохання, штутгартці позначили, що їхня зірка з трьома променями – це секс.

Microsoft/Google Chrome

Чергова сутичка між конкурентами в Google і Microsoft трапилася в 2013-му, коли Google випустив рекламу свого браузера, який доступний на всіх ваших пристроях і може об'єднати в собі абсолютно всі функції для роботи, навчання, спілкування та розваг.

Через кілька місяців Microsoft випустив пародійний ролик, в якому попереджав аудиторію, що крім доступу до різних функцій, Google Chrome також повністю збирає всю інформацію про вас і постійно продає рекламу.

Microsoft/Apple

Часи, коли тільки Apple дозволяли собі рекламувати Mac за рахунок стьобу над відсталим і вірусним Microsoft Windows давно скінчились.

Тепер і спадкоємці Білла Гейтса примудряються підколупнути виробників з Купертіно, як ось в цих рекламних роликах Microsoft Surface.

Імітуючи розмову з черствим роботом Siri, Microsoft вказують на основні, як їм здавалося, проблеми iPad – відсутність підставки, USB-порту, неможливість підключення клавіатури і висока ціна.

Коли ж Apple випустили тизер нового iPad Pro, Microsoft знову зняли пародію на нього з розмовою з Siri, яка зізнається, що планшет не отримав можливості справжнього комп'ютера, як Microsoft Surface, а до нього просто додали клавіатуру.

Coca-Cola/Pepsi

Ну а на рекламну боротьбу між двома найвідомішими виробниками газованої води взагалі йшли десятиліття і мільйони доларів.

Багатьом знайомі олдові відео, де хлопчик купує дві банки Coca-Cola, щоб дістати до кнопки Pepsi, і водії компаній-конкурентів пробують продукцію один одного.

На жаль чи на щастя, український ринок поки не досяг такої комерціалізації, в той час як західні маркетологи використовують найрізноманітніші креативні методи для того, щоб змусити людей купити їхній продукт.

Як ось на цьому банері представники Pepsі поcилаются на назву Сoca-Cola Zero і пояснюють, що їхня безкалорійна Pepsi занадто смачна, щоб бути «нулем».

Або класичний приклад поствиробництва і гри слів, коли на рекламний постер Pepsi «Бажаємо вам страшного Хелловіна», відреагували фани Сoсa-Cola і перетворили картинку на рекламу свого улюбленого напою: «Кожен хоче бути героєм».

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X