По копаному. Tesla Model X проїхала в тунелі під Лос-Анджелесом

19 грудня 2018, 12:52

Компанія Ілона Маска Boring Company провела урочистий захід із запуску тестового тунелю в Каліфорнії, під Лос-Анджелесом.

Першим автомобілем, який проїхав з цього тунелю став кросовер з автопілотом Tesla Model X, пише Ars Technica.

Тестовий тунель прокладений під південним передмістям Лос-Анджелеса Хоторном і має протяжність 2,3 км. Boring Company запросила групу журналістів покататися по першому випробувальному тунелю компанії і показала, як цим тунелем проїхав електрокар з автопілотом. Журналісти Ars Technica відзначають, що під час заїзду в сам тунель автомобіль управлявся водієм, а не їхав в автономному режимі.

Відео дня

Велика частина довжини тунелю була пофарбована в білий колір з ланцюжком синіх світлодіодів, які висвітлюють шлях. У ньому зможуть пересуватися тільки електромобілі, оснащені системою автопілота і спеціальними висувними колесами, які утримують автомобіль в тунелі. Поки тунель не відкритий для всіх бажаючих, а доступний тільки на запрошення.

Електромобіль був встановлений на спеціальний агрегат з висувними колесами. За словами Маска, такий набір коліс стане доступний як додаток до автомобіля за $200-300. Механізм можна буде використовувати не тільки з Tesla, але і з іншими автономними електромобілями. Також Маск зазначив, що безпечна швидкість пересування в тунелю становить 241 км/год.

"Після нашого тунельного туру група журналістів зібралася в кімнаті біля вестибюля SpaceX для презентації Ілона Маска і президента Boring Company Стіва Девіса про поточний стан Boring Company. Маск, який говорив більше всіх, був спокійний і жартівливий, і проводив більше часу, ніж зазвичай, відповідаючи на питання після своєї первісної презентації", - відзначили в Ars Technica.

За інформацією Ілона Маска на будівництво ділянки тунелю довжиною 2,3 км і і шириною 4,3 метра було витрачено всього $10 млн. Втім, ціна прокладки тунелю в подальшому повинна знизитися ще більше.

Поліпшення швидкості буріння буде пов'язано зі збільшенням потужності дриля в три рази, а також поліпшенням бурової головки для виконання додаткової роботи. За словами Маска, поряд з автоматизацією будівництва сегментів це повинно підвищити швидкість буріння в 15 разів. Маск сказав, що значне зниження вартості тунелю буде пов'язано з поліпшенням швидкості.

"Якщо у вас одна і та ж команда, і ця команда здатна працювати в 15 разів швидше, ви скоротили свої трудові витрати", - сказав Маск.

Крім того, The Boring Company виробляє бетон на місці, використовуючи землю, вириту з самого тунелю, що також дозволяє економити.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X