Люди не потрібні. Віртуальна топ-модель взяла участь в реальній рекламній кампанії

28 травня 2019, 10:00

Кібермодель на ім'я Imma. яку створили японські інженери в 2018 році, «знялася» в рекламі косметики Kate Cosmetics для сайту Vice.

У рекламній кампанії, присвяченій мейк-апу, Imma позує на знімках з двома справжніми моделями Майбен і Арією, повідомляє Futurism.

Imma — це розробка компанії ModelingCafe, яка брала участь в створенні графіки Final Fantasy XV, Godzilla і The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Кінцевим результатом їх роботи стала реалістична 3D-модель з прекрасною деталізацією, наприклад. з темними корінням її рожевого волосся.

Відео дня

Ім'я віртуальної японки означає «зараз». Її перші фотографії в соцмережах з’явилися ще влітку 2018 року. Imma виглядає набагато реальніше більшості віртуальних особистостей з Instagram. Це пов’язано з тим, що творці приділили особливу увагу шкірі кібердівчини.

У аккаунта незвичайної моделі в Instagram вже більше 60 тис. підписників. Цікаво. що творці аккаунта відразу попереджають, що Imma — віртуальна дівчина, яка «цікавиться японською культурою і фільмами».

Цікаво, що Imma — не єдина віртуальна модель Instagram. Наприклад, Ліл Мікела привернула багато уваги до своїх постів в Instagram з 1,5 млн підписників, але, можливо, вона менш фотореалістична і її легше помітити.

Раніше НВ повідомляло, що китайське новинне агентство Сіньхуа представило ведучого новин, який був повністю змодельований системою штучного інтелекту. Інженерами були створені два ведучих: один для англійського мовлення і один для китайського. Віртуальні ведучі отримали вигляд реального диктора Чжан Чжао і читають новини з використанням синтезованих голосів.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X