Без викидів. В Англії тестують перший водневий поїзд

1 липня 2019, 13:04

У Великобританії компанія Porterbrook спільно з інженерами Бірмінгемського університету почали тестувати перший водневий поїзд.

HydroFLEX, перший водневий поїзд в Великобританії, був розроблений шляхом установки водневого пакета на існуючий поїзд класу 319, повідомляє Railway Technology.

За реалізацію проекту HydroFLEX відповідають Центр досліджень і освіти в області залізниць Університету Бірмінгема і постачальник рішень для рухомого складу Porterbrook. Створення поїзда — частина проекту по позбавленню британської залізничної мережі, на якій в даний час працюють дизельні і електричні потяги, від складів на викопному паливі.

Відео дня

Ідея будівництва водневого поїзда HydroFLEX була представлена під час заходу Rail Live, що відбувся в червні 2018 року. Поїзд був продемонстрований під час торгового заходу Rail Live, яке відбулося в Технологічному центрі Quinton Rail в Великобританії в червні 2019 року. Концепт схвалили і основні залізничні випробування будуть проведені в другій половині 2019 року і на початку 2020 року. Передбачається, що склад буде курсувати в Північному Котсуолді на півдні Англії і від Аллоа до Данфермлайну в Шотландії.

За словами відвідувачів Rail Live 2019, яким вдалося проїхатися на HydroFlex, водневий поїзд рухався досить плавно і тихо.

Потяги класу 319 були вперше побудовані в 1987 році компанією British Rail Engineering, і багато поїздів цього класу з роками були перетворені в різні моделі. Поїзд класу 319 001 перетворюється на HydroFLEX шляхом інтеграції в нього водневої системи. Водневий паливний бак, паливні елементи, акумулятори, електродвигуни та система управління утворюють основні вузли HydroFLEX.

В цілому 20 кг водню зберігається в чотирьох паливних баках високого тиску, тиск яких регулюється і підтримується на рівні 8,5 бар за допомогою регулятора падіння тиску. Блок паливних елементів живиться воднем з резервуарів, а кисень надходить з навколишнього повітря. Паливний елемент перетворює суміш і виробляє чисту воду і електрику до 100 кВт. Електроенергія, що виробляється паливним елементом, буде відправлятися на літій-іонний акумулятор.

«Очікується, що проект призведе до декарбонізації залізничної мережі Великобританії, замінивши поїзда з дизельним двигуном на HydroFLEX до 2040 року», — відзначають інженери.

Відзначимо, що залізниці Сполученого Королівства — найстаріші в усьому світі, їх протяжність становить майже 16 тис. км. При цьому електрифіковано трохи більше третини залізниць країни, на неелектрифікованих ділянках ходять дизельні потяги.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X