Тепер фізика. Ілон Маск запропонував вирити тунель для нового колайдера

23 січня 2019, 09:38

Глава Boring Company Ілон Маск роздумує над будівництвом тунелю в Європі для нового адронного коллайдера.

Він уже обговорив можливість будівництва з керівництвом CERN, пише Digital Trends .

CERN, Європейська організація з ядерних досліджень, оголосила про плани на будівництво Майбутнього кільцевого коллайдера, опублікувавши статтю про новий апарат.

Відео дня

"Директор CERN питав мене, чи зможе Boring Company побудувати новий тунель для БАК", - написав Маск в своєму твіттері у відповідь на цю статтю. За словами Маска, Boring Company, ймовірно, зможе заощадити вченим кілька мільярдів.

Керівник прес-служби CERN Арно Марсоль підтвердив, що Ілон Маск і директор CERN Фабіола Джанотті недавно мали можливість неформально зустрітися Королівському товаристві і коротко обговорити майбутні проекти, при цьому директор Boring Company розповів про свої технологічні можливості.

Однак може пройти деякий час, перш ніж Маска покличуть будувати коллайдер. Планується, що тунель буде функціонувати до 2040 року, коли Маску буде 68 років. Втім, такий великий внесок в майбутнє фізики - чудове заняття для пенсіонера, запевняють журналісти Digital Trends.

Минулого місяця Boring Company продемонструвала свою майстерність у виготовленні тунелів, представивши готову ділянку високошвидкісного тунелю в Хоторні, штат Каліфорнія. За повідомленнями, будівництво демонстраційного тунелю протяжністю 1,14 милі обійшлося в $ 10 млн. Поки він використовувався для перевезення журналістів в позашляховику Tesla Model X, модифікованому для установки на спеціальну доріжку.

Раніше НВ повідомляло, що Європейська рада ядерних досліджень опублікувала концепт нового адронного коллайдера . Тунель прискорювача складе близько 100 км, а весь проект буде коштувати більше $ 25 млрд.

Професор фізики елементарних частинок в Брюссельському вільному університеті і дослідник CERN Фрейя Блекман розповіла: "Новий коллайдер зможе помітити можливі нові частинки, навіть якщо вони дуже масивні для виробництва поточними прискорювачами, або проявляються лише як невеликі зміни в Стандартній моделі".

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X