Вільна каса. Штучний інтелект в McDonald's може передбачати замовлення клієнтів

4 травня 2019, 12:20
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Мережа фаст-фуд ресторанів McDonald's в США запускає технологію, яка може передбачити замовлення клієнтів, залежно від погоди, періоду доби, трафіку та інших чинників.

Ізраїльський стартап Dynamic Yield, який компанія McDonald's придбала в березні 2019-го, розробив штучний інтелект (ШІ) для передбачення замовлень клієнтів, пише MediaPost.

Залежно від погоди, періоду доби, трафіку і найпопулярніших замовлень, технологія пропонує користувачам різні набори їжі та напоїв на цифровому меню.

Відео дня

ШІ від Dynamic Yield підключений до інтернету, мобільних додатків, email, колл-центрів, а також має додаток для інтернету речей. Таким чином, компанія планує максимально оцифрувати взаємодію з клієнтами.

Зараз нову систему запускають в декількох сотнях McDonald's в США, після чого вона повинна запрацювати і в інших країнах.

"Технології є найважливішим елементом нашого Плану розвитку, підвищуючи зручність користування для клієнтів. Завдяки цьому придбанню ми розширюємо і нашу здатність посилювати роль технологій та даних в майбутньому, а також швидкість, з якою ми зможемо реалізувати наше бачення створення більш персоналізованого досвіду для клієнтів", - говорить президент і виконавчий директор McDonald's Corporation Стів Істербрук.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X