В Японії створили додаток, який оцінює якість риби. Кухарям теж доведеться фотографувати їжу

13 липня 2020, 12:44
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Японська мережа ресторанів почала використовувати додаток на основі штучного інтелекту для оцінки якості тунця при приготуванні суші.

Додаток під назвою Tuna Scope від фірми Dentsu Inc використовує алгоритми машинного навчання, підготовлені на тисячах зображень поперечних зрізів хвоста тунця, які можуть багато чого розповісти про будову риби.

Відео дня

За однією фотографією додаток може оцінити рибу за п’ятибальною шкалою на основі візуальних характеристик, таких як блиск і розшарування жиру. Для досвідченого кухаря ці дані багато говорять про те, яке життя було у риби, чим вона харчувалася і наскільки активна була — таким чином, яким вийде смак страви.

Компанія Dentsu стверджує, що її штучний інтелект вловив «незрозумілі нюанси майстерності в дослідженні тунця», і в ході порівняльних тестів з людьми-покупцями, додаток виставляв оцінку що збігвється з людською більш ніж чотири рази з п’яти.

Але експерти по суші і виробники риби трохи обережніші щодо здатності Tuna Scope замінити експертів, особливо тих, які купують м’ясо для високоякісних суші і сашимі.

Кейко Ямамото, шеф-кухар і інструктор по суші з Лондона, сказала, що, звичайно, можна оцінювати тунця тільки на основі візуальних ефектів. За словами Ямамото, представляється можливим використовувати штучний інтелект для базових оцінок якості.

Зараз додаток Tuna Scope використовується тільки для оцінки риби для мережі ресторанів Kura Sushi, яка пропонує дешеві суші і використовує інші пристрої для економії витрат, такі як роботизовані посудомийні машини.

«Але хоча такого роду автоматизація може працювати для такої великої мережі, як Kura Sushi, вона не буде відповідати вимогам висококласних кухарів і любителів суші», — відзначають експерти.

Раніше НВ писав, що японський готель Henn-na Strange звільнила половину своїх 243 роботів після того, як вони створили більше проблем, ніж могли б вирішити. Своїх місць позбулися роботи-ляльки, роботи-динозаври і головний консьєрж.

В першу чергу керівництво готелю вивело з експлуатації роботів-помічників Churi, встановлених в кожному номері. Пристрої, схожі на ляльок, не змогли відповісти навіть на прості запитання. Коли гості готелю запитали Churi, «О котрій відкривається парк розваг?», ообот не дав доброї відповіді. Це було проблемою, тому що Churi повинен був допомогти зменшити нестачу персоналу в готелі.

Також були «звільнені» два робота-велоцираптора, які зустрічали гостей на стійці реєстрації. Справа в тому, що люди повинні були виконувати роботу за динозаврів і копіювати паспорти гостей вручну.

Під скорочення потрапили роботи-постачальник, які часто втрачали багаж і могли доставити валізи лише в 24 зі 100 номерів.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X