Шотландський магазин звільнив робота за погані показники в торгівлі

23 січня 2018, 12:48

Робот Pepper не впорався з роллю продавця-консультанта в продуктовому магазині.

Робот на ім'я Фабіо, якого створила японська компанія SoftBank, не міг пояснити покупцям, де розташовані ті чи інші товари, повідомляє Digital Trends.

Наприклад, на питання про те, де знайти молоко, той відповідав, що воно в секції холодильників, не уточнюючи, де саме лежить напій і де, власне, розташована сама секція. А на питання про вину Фабіо згадував тільки секцію алкоголю.

Відео дня

Після отриманої інформації про роботу пристрою власник магазину Франко Маргіотта вирішив самостійно протестувати Фабіо. Він запитав у робота "де стейки?". Спочатку Фабіо відповів "у холодильнику", а потім спробував розрядити обстановку і пожартувати. "Як називається, коли одна корова шпигує за іншою коровою? - запитав Фабіо. - Стеження!" (Гра слів: робот відповів A steak out, що можна перевести як "стейк" і як "стеження").

Крім того, робот погано чув, коли до нього звертаються. Ймовірно, мікрофони Фабіо не могли вловити звук голосу в шумному магазині.

В результаті адміністрація вже через кілька днів перевела Фабіо в м'ясний відділ, де його єдине завдання полягало в тому, щоб пропонувати покупцям різні частини свинячої туші. Але робот помітно поступався звичайним продавцям.

"На жаль, Фабіо показав себе не настільки добре, як ми сподівалися", - відзначили представники Margiotta Food & Wine. Луїза, дочка Франко Маргіотта, сказала, що сумуватиме за роботом, але як працівник він виявився нікчемним.

Показати ще новини
Радіо НВ
X