Найдіджитальніший постачальник газу вже у вашому комп'ютері

31 січня 2019, 16:36
Новини компаній
Інтерв'ю з СЕО незалежного провайдера енергії Energy Trade Group Володимиром Шведким (Фото:Energy Trade Group)

Інтерв'ю з СЕО незалежного провайдера енергії Energy Trade Group Володимиром Шведким (Фото:Energy Trade Group)


Перехід від послуг монополіста до купівлі газу для бізнесу у приватної компанії є максимально зручним і м'яким завдяки тому, що в 2019 році незалежний провайдер енергії компанія Energy Trade Group (ETG) представила своїм клієнтам послугу «Електронний кабінет». Вона економить багато часу, забезпечує електронний документообіг, надає аналітику і допомагає оптимізувати витрати. Як? Про це нам розповів Володимир Шведкий, СЕО Energy Trade Group.

З чим пов'язане рішення щодо впровадження послуги «Електронний кабінет»?

СЕО ETG Володимир Шведкий: Головні потреби наших клієнтів зараз – це запити щодо виставлення рахунків на певну суму. На місяць їх може бути від трьох до десяти (і більше) тільки по одному підприємству. Тому значно простіше зайти у свій особистий кабінет і самостійно сформувати рахунок на необхідний обсяг, аніж щоразу запитувати його у менеджера і очікувати оброблення запиту. Сьогодні особистий кабінет дає можливість сформувати такий рахунок на оплату протягом 30-40 секунд. Під час зазначення обсягу споживання ціна підтягується автоматично з білінгової системи і формується рахунок для проведення оплати.

Energy Trade Group (ETG) - незалежний провайдер енергії, інноваційний лідер і драйвер на ринку комерційних споживачів газу

Друга популярна група запитів від споживачів природного газу, що займають багато часу, – це операції, пов'язані із заведенням лімітів, їх коригування та контроль їх вибірки. Тому ми постаралися запропонувати нашим споживачам не один канал зв'язку, а 5 на вибір: можна зателефонувати в контакт-центр, у регіональний офіс, надіслати електронний лист, дати заявку чат-боту або оформити заявку самостійно через особистий кабінет.Також популярні запити щодо оперативного доступу до даних стану оплат. Тобто, крім виписування рахунку, споживачу важливо контролювати стан заборгованості. Найчастіше, оплати не відбуваються день у день, тому ми надали можливість моніторити і контролювати стан рахунку онлайн. Сьогодні це відбувається із затримкою на добу, тому що банк проводить платежі під кінець дня. Але у нас стоїть завдання скоротити термін до 3-5 хвилин, тому зараз ми працюємо над обміном даними з банком і плануємо запустити цей сервіс вже в цьому кварталі.

Чим зумовлено такий акцент на автоматизацію? Ви ж не B2C компанія?

Володимир Шведкий: Це пов'язано з розвитком, адже ми йдемо в рітейл. Нас цікавлять уже тисячі споживачів, а не сотні. До кінця 2018 року ми досягли рівня 2 тисяч активних споживачів середнього і малого бізнесу по всій Україні. Це веде до зростання витрат на операційну роботу, починаючи від «бек-офісу», що працює з документообігом, до витрат на утримання документів, принтерів, паперу тощо. Це також високі операційні ризики, пов'язані з втратою документів. Крім цього, у нас виникають труднощі з поверненням оригіналів документів. У зв'язку з цим для нас важливо мати в особистому кабінеті можливість електронного обміну документами зі споживачами за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), підписання договорів, додаткових угод, актів виконаних робіт.

Такий рівень сервісу для B2B клієнтів, м'яко кажучи, нетиповий для цього ринку. Подібна система занадто складна для впровадження чи є якісь інші причини?

Юрій Качкарда, керуючий партнер Skykillers: Багато хто вважає, що технічно це все просто і легко. Але це, звісно ж, не так. Спочатку ми займалися інтеграцією «електронного цифрового підпису» саме тому, що нам важливо вирішити проблему клієнта, а одна з них – це тяганина з паперами. І нам це вдалося. Головне завдання – замкнути весь цикл сервісів, а це ліміти, оплати, документи...

Юрій Качкарда, керуючий партнер Skykillers
Фото: Юрій Качкарда, керуючий партнер Skykillers

З одного боку – це звичайні процеси, але на практиці це велика робота з інтеграції. ETG – це компанія «про дані», за допомогою яких вона допомагає своїм клієнтам працювати ефективніше.

Володимир Шведкий: У поточному році наша головна задача – сформувати у клієнтів звичку користуватися особистим кабінетом. Я проходив це в банківських структурах. Наприклад, після запуску інтернет та мобільного банкінгу спочатку доводиться мало не змушувати людей використовувати ці сервіси. Потім він стає чимось звичайним, а потім – незамінним. Складний початковий період займе приблизно 3-6 місяців. Ми б хотіли, щоб споживачі вже встигли «полюбити» свій особистий кабінет перед закінченням опалювального сезону. Саме тому для нас було критично запустити його в жовтні, щоб до квітня, коли люди закриють свій газовий сезон, у них залишився позитивний досвід його використання.

Що ще плануєте запровадити?

Перехід від послуг монополіста до покупки газу у ETG є максимально зручним і м'яким

Володимир Шведкий: Протягом наступного річного періоду ми плануємо доопрацювати наш продукт «газ онлайн» для нових споживачів. Щоб у споживачів був вибір: їхати до нас в офіс або укладати договір з допомогою поштових відправлень, або провести покупку в онлайн-режимі. А саме, ми пропонуємо найкоротший шлях: зателефонувати в контакт-центр для консультації, заповнити коротку форму ЄДРПОУ на сайті і в такий спосіб укласти з нами договір (ми цей період скоротили з 20 хвилин до 3-5 хвилин), який можна підписати за допомогою ЕЦП.

Ідеологія така: що таке «енергетичний провайдер»? Це зручний і швидкий спосіб купівлі енергоресурсів.

Звучить дуже просунуто і навіть трохи неймовірно.

Це не все. Ми аналізуємо потреби клієнтів, які переходять з одного виду енергії на інший. Ми хочемо надавати послуги так, щоб у наших клієнтів завжди був вибір. 

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X