З повітряними кульками. Meta представила прототип тактильної рукавички для віртуальної реальності

18 листопада 2021, 12:43
Перший прототип рукавички для метавсесвіту (Фото:Meta Reality Labs)

Перший прототип рукавички для метавсесвіту (Фото:Meta Reality Labs)

Компанія Meta (раніше Facebook) продемонструвала прототип рукавички, призначеної для взаємодії з об'єктами віртуальної та доповненої реальності.

За словами розробників, рукавичка відтворює такі відчуття, як хапання за об'єкт або рух рукою по поверхні.

На спрощеному рівні прототип Meta є рукавичкою з 15 ребристими надувними пластиковими подушечками, які відомі як приводи. Подушечки розташовані так, щоб відповідати долоні користувача, нижній стороні його пальців та кінчикам пальців.

Відео дня

Рукавичка діє також як контролер віртуальної реальності. На задній панелі є маленькі білі маркери, які дозволяють камерам відстежувати, як пальці переміщаються у просторі, і є внутрішні датчики, які фіксують, як пальці згинаються.

Коли ви надягаєте рукавичку і входите в режим віртуальної чи доповненої реальності, складна система управління регулює рівень накачування, створюючи тиск на різні частини вашої руки. Якщо ви доторкнетеся до віртуального об'єкта кінчиками пальців, ви відчуєте, як цей об'єкт притискається до шкіри. Якщо ви тримаєте віртуальний предмет, приводи стануть жорсткішими, створюючи відчуття опору. Ці відчуття працюють разом із візуальними та звуковими сигналами, створюючи ілюзію фізичного дотику.

Технологія спирається на відносно нову область м’якої робототехніки, де громіздкі двигуни замінюються крихітними повітряними клапанами. Компанія Meta працює над цим майже з того часу, як у 2014 році придбала стартап Oculus VR. Перший прототип — один палець з одним приводом — був розроблений у 2015 році.

Одним із перших дослідів, які згадує глава Reality Labs Майкл Абраш, був погляд на віртуальну пластину зсередини гарнітури VR — де один привід у поєднанні з віртуальним зображенням та звуком тертя по кераміці був неймовірно переконливим.

«Я побачив пластину, і я побачив свій палець на пластині, і я почув звук — такий дряпаючий звук по ньому — і я відчув вібрацію. І я вам скажу, я водив пальцем керамічною тарілкою», — каже він.

Додамо, більшість виробників тактильних пристроїв продають спеціалізовані продукти для військових, промислових чи академічних установ. Навпаки, Meta виробляє домінуючу орієнтовану на споживача систему Quest VR і вкладає мільярди доларів у створення «мета всесвіту», що об'єднує VR і AR.

Reality Labs представляє рукавички як один із кількох методів управління для майбутніх окулярів та гарнітур віртуальної реальності. Також розробляються і рішення, засновані на електроміографії - системі, яка зчитує нервові сигнали на руці і перетворює їх на цифрове введення.

Раніше НВ писав, що наприкінці жовтня 2021 року компанія Facebook офіційно перейменувалася на Meta під час конференції Connect, присвяченої віртуальній реальності і вже почала перейменовувати деякі продукти.

Першим компанія позбавиться бренду Oculus, в рамках якого і випускалися продукти віртуальної реальності.

Продукція бренду Oculus, включаючи гарнітури Oculus Quest VR та додаток Oculus будуть перейменовані на Meta Quest та додаток Meta Quest на початку 2022 року, написав Ендрю Босуорт, технічний директор компанії.

Інші назви Oculus також будуть змінені, наприклад, Oculus Home на Horizon Home, Oculus Venues на Horizon Venues, Oculus Friends на Horizon Friend та Oculus Profile на Horizon Profile.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X