А якщо злетить? Маск очікує на швидку появу електролітака Tesla
Генеральний директор Tesla Ілон Маск прокоментував потенціал електричних літаків, які, на його думку, можуть стати життєздатними через 5 років.
При цьому Маск вже давно говорить про те, що всі види транспорту в якийсь момент будуть електричними, крім ракет, повідомляє Electrek.
Кілька років тому генеральний директор Tesla і SpaceX навіть сказав, що у нього є проект для електричного апарату вертикального зльоту і посадки (VTOL), хоча він ніколи не розробляв плани по запуску літака у виробництво.
У мережі Twitter у глави Tesla запитали, чи можливо зараз створити електричний літак або ж можливостей сучасних акумуляторів недостатньо. Маск відповів, що зараз такі літальні апарати будуть сильно обмежені по дальності польоту, але це зміниться в найближчі роки, коли щільність енергії в акумуляторах збільшиться.
Щоб його конструкція запрацювала, Маску необхідно, щоб щільність енергії батарей покращилася. Маск підрахував, що літій-іонним батареям необхідно досягти щільності енергії 400 Вт / кг, щоб батареї могли стати ефективніше гасу і його електричний літак отримав шанс на запуск в серію.
Маск пояснює, що реактивне паливо краще, ніж батареї, коли справа доходить до щільності енергії, але приріст ефективності означає, що вам не потрібно так багато енергетичного потенціалу: «Гас має набагато більш високу щільність енергії, ніж Li-ion, але електродвигуни важать набагато менше і перетворять накопичену енергію в рух краще, ніж двигуни внутрішнього згоряння».
Сьогодні акумуляторні батареї з високим циклом досягають приблизно 300 Вт / кг щільності енергії.
Раніше НВ повідомляло, що на Паризькому авіашоу ізраїльська компанія Eviation Aircraft представила перший в світі електричний літак Alice. Повідомляється, що 65% ваги цього літака складають акумулятори, які живлять електродвигуни.
Тягу в Alice створюють три пропелера, які на одному заряді акумуляторів можуть доставити 9 пасажирів і двох членів екіпажу на максимальну відстань в 1000 км. Головна мета цього проекту — скоротити вартість польотів.
Додамо, авіагігант Airbus і кілька інших американських стартапів готують свої версії електричних літаків.