Літак-орігамі. Авіалайнер Boeing 777X отримає складані крила

22 травня 2018, 09:05
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) дозволив використовувати конструкцію складного крила в пасажирських літаках Boeing 777X.

Складні крила дозволять новому лайнеру 777X приземлятися в більшій кількості аеропортів, пише Engadget.

Як тільки 777X приземлиться, крила повернуться вгору. Новий літак буде єдиною комерційної моделлю, в якій буде застосовуватися подібна функція. На деяких невеликих літаках вже є складні крила, але в основному це - військові моделі для авіаносців. Також NASA тестує складані крила для надзвукових польотів.

Відео дня

Довжина складаної ділянки консолі крила серійного Boeing 777X становитиме близько 7,3 метра. При складених закінцівках розмах крила лайнера складе 64,5 метра, а з розкладеними - 71,8 метра. На відміну від звичайних крил з алюмінію, крило Boeing 777X буде зроблено з більш легких і міцних композитних матеріалів на основі вуглецевих волокон.

Компанія Boing передбачила попередження пілотів 777X при спробі злетіти з закінцівками у такому положенні. Також заблокована можливість "скласти крила" в польоті.

Крила 777X настільки незвичайні, що американські регулятори мали розробити для них нові стандарти. Рішення FAA наближає 777X до комерційних польотів, через чотири з половиною роки після анонса літака. Перший політ 777X запланований на перший квартал наступного року, а комерційні вильоти можуть початися у грудні того самого року.

Після того, як Boeing 777X буде введений в експлуатацію, він стане найбільшим дводвигуновим пасажирським літаком у світі, розрахованим на перевезення 425 пасажирів за рейс.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X